Ateslere yandı tujela abisini ,canını diğer yarısını kaybetmişti.
Kendine lanet okumuş, keşkelerle kalmıştı.
Rezan ağa ya da beddua etti, inşallah cikamassin oradan lanet herif diyordu içinden.Cenaze töreni yapılmış, abisini ve yengesini toprağa emanet etmişti.
Yalnız intikam ateşi yakıyordu, ama unuttuğu çocuklarının psikolojik olarak etkilenmesiydi.
Annesi ve babası da çökmüş ,yasli yürekleri evlat acisini kaldirmiyordu.Sarpda iyice şaşırmış ,çocuğu düşünür olmuştu.
En iyisi buralardan gitme ve tujelayi ikna etmekti.
Akşam olmuş ,yatağa uzanan sarp karisini izlemeye başladı .
Tujela sarpa dönerek birşey mi var aşkım deyince, gidelim güzelim buralardan dedi.
Tujela olmaz sarp artık burda yasamaliyiz ,Rezan burada çocukları babalarından ayriramam.
Baran çok üzgün yine mi Amerika ya gidecez diye sordu.İntikam almaya giderken baran durdurdu, o senin düşmanın olabilir, ama benim babam dedi ,eger sende benim sana düşman olmamı istemessen ayırma anne beni babamdan dedi .
İntikam almaktan o an vazgectim sarp dedi.Çocuklar babasız kalmamalı ,tıpkı karnimdaki,minigim gibi dedi ve usulca oksadi karnını .
O bir anneydi ve sadece evlatlarını düşünüyordu.
İnşallah bir evladı daha olacaktı.
Sarp hak verdi,haklisin aşkım kalalim ama unutma çocuklarımızın babası bide benim☺😊Güldü tujela kıskanç koca bebeğim ,sen bizim herseyimizsin dedi.
Sende olmasan ben yokum seni çok seviyorum aşkım dedi.
Sarp gerçekten çok seviyordu karisini.Sabah bütün isleri toparlayacak olan tujela iki holdingi birleştirme kararını Rezan a bildirmek için hapishaneye gitti. Rezan her şeye evet derken, tujela yüzünü görmek istemiyorum ya, çocuklar için mücadelem dedi.
Rezan teşekkürler etti ağa kızına ,tujela ne kadar çöktüğünü gördü rezanin.Omuzları düşmüş ,artık o eski Rezan değildi ama, tujelayi dahada çok seviyordu.
Aşkları hiç yüzünden bitmiş, tujelanin annelik duygusu agir basmıştı. Ne güzel bir anneydi.Rezan sa sahip çıkamamış, yuvasını dağıtmış, kardeşi ve eniştesinin katili olmuştu.
Hani dehşet i töre ydi.
Yer gök sallanır, herkese korku sağlardı.Ama eski geçmişi yüzünden ,hayatını mahvetmişti.Holdinge geri gelen tujela yönetim kurulu ve gereken bütün insanları çağırttırarak ,iki holdingi bir çatıda birleştirmişti.
Rezanin ölen bulut ağadan hariç olan kardeşleri zaten hak talep etmemiş, bütün hisselerini çocuklara bırakmışlardı.
Çünkü babaları hapisteyken hak talep etmek normal olmazdı.Vekalet veren Rezan herseyini yavrularına bıraktığı gibi ,bütün işlerinde de tujelayi tek yetkili etmişti.Rezan ağanın hapisten çıkması imkânsız gibi bir şey di.
Tujela için tek sorun çıkaracak reyhandi ,o rezanin ikiziydi.Avustralya da yaşayan reyhan olayları duymuş Türkiye ye dönme kararı almıştı.
Bunu bilmeyen tujelayi büyük bir sürpriz bekliyordu.Bakalım reyhanin gelişi nelere gebeydi.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
Ficção GeralAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"