BÖLÜM 2

27.9K 751 51
                                    

Bu bir buhrandı , hazmedilmiyordu, kusuyordum , atıyordum gözlerimde kanlı yaşlar döküyordum. Gelin oluyordum iki güne ama gelinliğim kefen , gelin arabamam tabutum ve rezanın yanı mezarım olacaktı sonum olmuştu.Abimi kurtarmıştım ama kendimi mezara koymuştum , hem de diri diri .Kan kokan birinin karısı oluyordum .Selam verilmişti berdel ile , artık düşünmeyi de bırakmıştım , neyi düşünecektimki ????

Sabah ruh gibi kalktım yatağımdan , yengem yanıma gelmişti , oy kurban oluyum sana bitanem!!!kendinin cenazesini hazırlayan ilk insansın yengem keşke hiç gitmeseydin , o uğursuz konağa .

Rezan ağa seninle evlenmeyi neden istedi yengem deyince , boynuna öyle sarılıp ağlamışımki ben bile hatırlayamıyorum, gözyaşlarım kanlıydı .

Annem telaşlı , bir o kadar da üzgün odama gelip , güzel yüzlüm hazırlan , seni istemeye geliyorlar deyip , iyice yıkmıştı beni.

Olamazdı bu kadar erken , acelesi neydi , o malın dedim kendi kendime .
Ama olacakları engelleyemezdim , artık.

Rezan ağanın esiriydim , istediği gibi kullanacaktı , beni ve benim duyan kararmıştı, neyin önemi vardı artık, hayallerim , okulum , geleceğim sönüp gitmişti .Doktor olacaktım ihtisas için Amerika ya gidecektim bir aya kadar ama artık imkansızdı.

Yeter yeter yeter

Al canımı Allah'ım 😓😓😓😓

Bu benim geleceğimi istemişti ve almiştıda , artık hayallerim yoktu.Kalkıp banyoya gidip rutin işlerimi halletim , üstümü özellikle siyah bir gömlek bir siyah kalem etek ayakkabılarımda siyah sitiletto makyajımda siyah rimel di sadece matem haliydi haliyle, dayanılmaz eziyeti bu dehşet i törenin kurbanıydım ne beklenirdi.Ama benim adım tujelaysa onunda hayatını zehri zindana çevirecektim.

Bunu bilerek aşağı indim , kayınvalidem asel hanım çok kötü kalpli ve huysuzdu oğlu gibi .Ama bende bir karahan kiziydim tujelaydımm.Hoş geldiniz diyerek el öptüm sırasıyla asel hanım hoş buldum kızım , nasılsın deyince iyiyim asel hanım deyince sürat şekli değişip , anne asel anne kızım .Artık annenim senin gelinimiz olacaksın.
Agalar ağası rezan ağanın karısı hanımağa olacaksın , sözün üzerinde söz olmayacak gelinim bunu bilesin dedi , sıcak kanlı bir şekilde şaşırmıştım. Bu kadın beni gelini olarak çoktan kabullenmişti, ama neden ????

Yanıma daha yaklaşarak, kızım seninle konuşmak istiyorum, dedi bende tabi deyince , bak kızım sana bir can borcum var .Kızım helini kurtardın ve gelinim olmayı berdeli kabul ettin , artık kızımsın seni kimseye ezdirmem gül yüzlüm dedi o kadar sıcaktı , gülümseyerek teşekkür ettim .

O kötüledikleri kişi bana sarılıp ağlamış teşekkürler ediyordu.Bu biraz teselli olmuştu, Ama dehşet i töre varken kabullenmek ölümümdü.Neyi değiştirirdi bunlar gerçekler yüzüme tokat gibi iniyordu .

Allah'ın emri dendi kadın dünürü gittikten sonra, akşam erkekler gelip söz kesecekler ve imam nikahı kıyılacaktı , abimgilinde olacaktı. Herşey rezan ağanın emri ile jet hızı ile ilerliyordu.Kadınlar gidince odama gidip yatağıma attım kendimi , o kadar kara ruh halim vardı , karabasanlar basmıştı beni.

Yengem telaşla koşa koşa gelerek tujela rezan ağa geldi, seni görmek istiyor gel hemen deyip telaşla çıkıp gitti , niye gelmişti ki şimdi ????

Hazırlanıp aşağı doğru yürüdüm , siyahlar içinde cellatım bana bakıyordu, hoş geldiniz rezan ağa hayırdır dedim , hazırlan dedi arabada bekliyorum 5dakikan var bekletilmekten nefret ederim ağa kızı deyip çıkıp gitti , ukala sende😞😞😞😞😞😞

Çantamı alıp konaktan çıktım arabada beni bekliyordu, arabası muhteşem di desem yalan olmazdı, mardinin en varlıklı ailesiydi nede olsa dedi iç sesim , haklıydı.

Kapıyı adamı açıp bekliyordu ön tarafa doğru hareket ettim , yanına geçince son sürat bastı gaza , bu arada yüzüne kaçamak bir bakış attım Yüzü gözü kaşı kapkaraydı , azrailim .

Nereye deyince sorma deyip hızlanarak bir köy yoluna saptık , muhteşem bir dağ evinin önünde durduk , in emriyle hızla içeri doğru ilerdi, ama ben yerimde öylece kalmıştım, bağırarak hey ağa kızı ne bekliyorsun gel diye kolumu sıktıkı canım yanmıştı.
Hey yavaş ol canım acıdı deyince sen daha ne gördün ağa kızı deyince biliyorum rezan ağa deyince gözleri grinin ölüm rengini almıştı

Sen ölmek için yalvaracaksın , ölümün benim elimden olacak ağa kızı deyince yüzüne bir tokat atacakken elimi tuttu ve bir daha asla deneme kırarım o elini dedi, ama ne yapacaktım
Yüz yüze gelince dudakları dudaklarıma değdi o an içim üpermişti.Neydi şimdi cellatima bu kadar yakın olmak , oda hissetmiş olacak ki , dayanamaz bir şekilde şehvetle yapışmış ti dudaklarıma .O kadar yoğun sıcak öpüyordu, hain kalbim ihanet edercesine atıp duruyordu.

O kadar uzun öpmüştü , nefes alamadık ikimizde , nefes nefese dudaklarını alnıma koyup, ağa kızı helalimsin , bunu bil canın canımdan öte , namusumsun bunu bil diye getirdim seni buraya bide beni tanı istedim , ben o kadar kötü bir insanımki şehvetime yenik düştüm helalim olmadan seni istiyorum tujelam seni ilk gördüğüm gibi istedim ondan berdele evet dedim .
Karım olacaksın ağa kızı şimdide benim olacaksın burada başka yolun yok .......

Değilse abinin kafasına gider sıkarım dedi öylece kalmıştım ama bunu yapamazdım , nikahsız onun olmam imkansız dı namusum o kadar da düşük değildi. HAYIR rezan ağa asla dedim nikahsız asla bana sahip olamazsın bunu o kalın kafana sok sok sok anladınmı .

Gözleri grimsi olmuştu , yanıma dahada yaklaşıp olacak ağa kızı benim olacaksın hem de şimdi istiyorum anladın mı?

HAYIR HAYIR HAYIR

Bir an öylece bakıp bırakıp gitti bu neydi şimdi olamaz , abime gitmişti eyvah ne yapmıştım abimi azraile teslim ettim , şuursuz bir şekilde kapıda görevli korumaya beni evime götür deyince olmaz hanımağam ağam burada kalacagını zı dedi gelecek ağam zaten lütfen girin içeri deyince azrail abimi öldürecek yetişmeliyim deyince görevli rezan ağam alışveriş yapmaya gitti hanımagam dedi ohh rahat bir nefes almıştım. Kısa süre sonra elinde poşetlerle geldi götür beni deyince olmaz ağa kızı dedi , başım dertte ve sende güvende değilsin anladınmı dedi ve mutfağa geçti neydi şimdi bu yemek mi yapacaktı HAYRET HAYRET

DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin