Buraya kadar getirdiğiniz için teşekkürler dedi ağa kızı , olacak her şeyden kendisi sorumlu olacak tujela, usulca rezanın kulağına sakin ol dedi.
Gözlerini yumdu rezan , içeri git diyen rezan ağa sarpa doğru ilerleyerek karımdan uzak dur dedi .
Sarpda tam bunu istedi, kıskançlık.Erkeği içden içe yiyen kurdu sokmuştu rezanın beynine 😠😠😠😠
Tujela içerde acıyla buruşturdu, gül yüzünü.
İçeri girer girmez ne yaptığını sanıyorsun ağa kızı diye bağıran dehşet i töreydi.Sus rezan sadece yardım etmek için ordaydı, sakinleş diye uyardı.
Burnundan soluyan rezan , usulca sokulup nefessiz bıraktın , yeter tujela ölüyorum dedi.Gözünden yaşlar sicim gibi akarken, ben zaten ölüyüm rezan , sana nasıl nefes vereyim dedi.
Yıkılan ağa neden eski , karım yok deyince sadece korkuyorum senden dedi.
Uzak durunca zaten ölüyüm, rezan ağa bunu bil .Yaşadıklarım beni benden aldı. Çocuklarıma bişey olsa ölürüm dedi.Tujela sonuna kadar haklıydı , sustu rezan ağa ve tek kelime, (GİDİYORUZ)
Şaşkın şaşkın bakan ağa kızı nereye dercesine , bakıp rezana sustu.
Yurtdışına gidiyoruz tujela dedi.Zaten kızımız için gidecez ve bir daha buraya gelmiyecez ağalık bitti dedi😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Tujela boynuna atlayıp , sevinç çığlığını atıp adamı boğuyordu adeta.
Sevgilim seni çok seviyorum derken, rezan da özlediği kokuya kavuşmuştu.
İşte buydu aşk anlamak ve anlaşılmak.Bunu duyacak sarp ne diyecek
Çok yakışıklı wuwwwww
Yazar hasta gözlere 🤣🤣🤣🤣🤣🤣Güzel güzel hazırlıkları bitiren rezan ve tujela bugün gidiyorlardı.
Kimse bilmiyor ve bilmeyecekti.
Gece yavaş yavaş çıktılar konaktan.Hüzün vardı konakta asel hanım ağlıyordu.Üzülme annem bu gerekli kızım için diyen rezan sarıldı anasına .Gerekliydi ve artık ağalık yoktu.
Tujela ve çocuklar vardı.
Aşkı için ağalığı elinin tersiyle itti.Amerikada güzel bir hayat onları bekliyormu, bilinmez ama evladı, miniği kurtulacak ve iyileşecek ti.
Huzurun kokusu olan bir dağ evine yerleştiler .Çok güzel ve sakindi.
Tujeleda huzur vardı.Karı koca ilk defa bu kadar mutlulular ve huzurlu idiler.
Sarpsa aşık olduğu kadın gidince, sudan çıkmış balığa dönüp , rezana iyice düşman olmuş, intikam için iyice bilenmişti.
Wuwwww gözler yıkılıyor abi
😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚
Sarpda amerikadaydı.
Tujelayı unutamıyordu.Ne olursa olsun tujela onu sevecekti.
Sarp takıntı haline getirmişti.Getirsin bakalım şeytan😈😈😈😈😈
Herşey yolundaydı .Neşe içinde olan aile Amerika da huzur bulmuşlardı.
Çocuklar neşe içinde büyüyürlar, karı koca aşk tazeledi.
Böyle tam beş yıl geçmiş, ikiz 10, üçüzler 5yaşına girmişler di.
Asel hanımda yanlarındaydı.Sarp da artık iyice psikopat olmuş, kaç kişinin canını almıştı.
Katil caniydi.5yıl sarpı tujelanın aşkından çıldırtmiştı.
Rezanda aksine iyilik meleği olmuştu.tezat bu yüzden de tujela rezanın değişmesine çok seviniyordu.
İkizlerde büyümüşlerdi , aynı rezan gibi çok yakışıklıydı lar.
Yalnız tujela bu mutluluk uzun sürmez geliyordu içinden.
Sabah erken kalkan rezan ağa kahvaltıda tujelaya , sende istersen şirkette çalış , sana ihtiyacım var ağa kızı demişti.
Sarp büyük bir ortaklığı düşünüyordu.Tujelayıda daha yakından görmek için.
Tujelada kabul etmiş birlikte şirkete geçmiştiler.Rezan bugün büyük gün tujela deyince , tujela şaşırdı.
Hayırdır rezan deyince , büyük ortak geliyor şirketi, holdinge döndürecem .İşler hızla büyüyor senin de sayende daha güzel şeyler yapacaz.
Gülümseyen tujela içi biran huzursuz olmuş, bu ortaklık hiç hoşuna gitmemişti.
Ve beklenen ortak gelmişti.SARP
İNCEOĞLU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"