BÖLÜM 7

14.3K 382 3
                                    

Buralarda hüküm verildi mi hele ölümse kurtuluşun olmaz , bir istisna hariç oda dehşet i töre .

Bizi ayırmak mümkün değildir , bunu anlayan mardin , mutlulugumuza şahit olmuştu .Anlı şanlı rezan ağanın , düğünüde dillere destan olacaktı elbette. Üç gün üç gece süren ve bütün mardinin şahit olduğu mutluluğum yeni yuvamda sürecekti .

Sevdiğim adamın yanında, rüyadaydım sanki balayına bile çıkmıştık .Prenses gibi hissettim yanında rezanın.

Balayından dönüşte , baba ocağına el öpmek için yoldaydık .
Biraz utangaç birazda çekingen giriyordum baba ocagına.

Ama söz verdiğim ve aşık olduğum adamla evlenmiştim Söz verilmişti ve ölüm yerim olacak dediğim yer cenneti bana yakışıklı , tatlı çok seven ve benim için ölümü bile göze alan adamı nasıl bırakabilirdim.

Eve gelince kapıda karşıladı abim ve yengem , annem de sıcacık karşıladı .Ama babam yoktu ortalıkta anne babam yokmu deyince , annem kızım baban seni görmek istemiyor dedi .

On yıkılmıştım babam beni çok severdi , ve tabi ki de bu evlilik onun isteği ile olmuş ve oğlunu kurtarmıştım, ah babam ahh .

Beni silmesi agrıma gitmişti .rezanda çok sinirlenmişti , ve bunu dile getirmişti.Buda ne saygısızlık ana ben onun ağası ve damadıyım, biz ikimiz onun evladı için kendi hayatlarımızı öne koyduk.Baba bellemişim , kızını namusum bellemişim onun bu yaptığı saygısızlık ve bidaha kızının yüzünü asla göremiyecektir, yürü tujela deyip elimden tutup , kaçırırcasına konaktan çıkarmıştı.

Çok agrıma gitmişti ve rezan bu seferde haklıydı, ve ne derse dinliyecektim .Ondan başka sevenimde yoktu.Herkes menfeaat peşindeydi.Yeni anladım bir baba evladı için diğer evladını atarsa o baba sadece kendini düşünürmüş .

Konağa ve rezan a iyice alışmıştım .Rezan ama bu aralar sıkıntılıydı ve bana hiç bir şey söylemiyordu. Bu beni çok üzülüyordu, neydi ki derdi paylaşmıyordu. Sorduğumda yok bişey gözümün nuru deyip sürdürüyordu sessiz kalmayı.

Ogün içimde bir sıkıntı ile güne uyandım , rezan yatakta yoktu, neredeydi ??banyoya gidip rutin işlerimi halledip kahvaltı ya indim herkes ordaydı , annesi babası kardeşi ama rezan yoktu.Selam verip kahvaltı ya oturdum ki , sanki gök yarıldı .

Kapıya alacaklı gibi çalan marabaları .Mustafa ağa diye bağırıyorlar , adete isyan ediyor lardı.

Acaba ne olmuştu, yetiş ağam rezan ağayı kıstırmışlar ateş altında , öldürecekler , yasinoğlu aşireti.🤤🤤🤤🤤🤤🤤

Öylece yıkılmıştım , sevdiğim adam ateş altında , canıyla cebelleşiyordu, yürüyün , talimatiyla bütün adamlar , kurtarmaya gitti.Aman Allah'ım bu ne böyle .Canımın parçasını benden alıyorlardı .Henüz iki aylık evliydik ve bu kadar çabuk onsuz kalamazdım.

Başımın dönmesiyle , karanlık sonrası .
Acı ilaç kokusu burnuma gelince , kendime gelmeye başlarken , aklımdada rezan vardı.Doktora rezan ağaya ne oldu , haber varmı deyince merak etmeyin o çok iyi siz kendinize artık çok iyi bakmalısınız .Neden deyince hamilesiniz hanımefendi dedi.Şok olmuştum karnımda yavrum vardı anne olacaktım , rezanda baba .Neden gelmiyor rezan deyince akrabalarınız dışarda onları çağurıyım deyip çıktı.

Olan bir şeyler vardı , ama söylemiyorlardı.içim içimi yiyordu.Neredeydi kocam bu soru beynimi yiyorken burada öylece yatmak çok kötü bir histi. Annem girdi ilk önce yavrum geçmiş olsun nasıl oldun deyince rezan nerde deyince kuzum kayınvaliden anlatsın , benim konuşmam yakışmaz deyip , geçmiş olsun kızım deyip çıktı.

Neydi bu kötü haberdi muhakkak demiyorlardı.Allah'ım yardım et yardım et.

Kayınvalidem geldi , gözleri ağlamaktan şişmiş mosmordu.Annem rezanım nerde ne oldu ona deyince kızım oğlum bitkisel hayatta koma halinde çok kritik durumu , Allah'ım yardımcımız olsun dedi .Bendeki tüm dünyayla olan iletişimim kesilmişti.

Olamaz rezan bizi bırakıp gidemez , hemen yataktan firlayıp , yoğun bakım odasına , koştum .Canımın parçası bitkisel hayatta ve çocuğundan haberi yoktu.Hemşireye görebilir miyim deyince tabi deyince , hazırlanıp içeri girdim .Aşkım , sevgilim biranem uyan , biz geldik sen nasıl yatarsın , kalk bitanem baba olacaksın dedim , ama tık yoktu.

Ölü gibi uyuyor ve tepkisiz kalmıştı.oysa benim için canını verirdi.Onu hayata döndürmek için canımı verirdim .grimsi gözlerini yummuş ve öylece yatıyordu.Hergün gelip konuşacam ve onu hayata tekrar döndüreceğim .Aşkım lütfen bana geri dön SEVGİLİM...........





DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin