Rezanım , bitanem , canımıniçi , sevgilim, erim , herşeyim ne oluyor , neden canım yanıyor , neden cansız neden , sessiz ölüm çığlıkları atıyordum.Dipsiz kuyularda , sesim çıkmıyor , azrail dediğim insan şuan öylece azrailin elinde boğuşuyordu .Allah'ım bu neydi böyle , nasıl bir kader can alan rezan ağa , can veriyordu.
Her yerden mermi yağıyordu , üzerimize , bu ne kadar kindi böyle , neden az bir zaman önce bende onun ölmesini istemiştim, ölüm meleği gerçek olan , boynuna urganı takmış sıkıyordu.Yardım çığlıklarımı kimse duymuyorlardı, herkesin derdi , kendi canıydı.Rezanı düşünen yoktu, araban inip yardım getiremiyorum, az sonra bir sızıda benim canımıda yakmaya başlamıştı!
Allah kahretsin beni de vurmuşlardı, bende kendimi kaybetmeye başlamıştım.Rezan bir tarafa ben bir tarafa düşüyorduk.İkimizde vurulmuştuk, derken sesler ve görüntüler kararmaya başlamıştı, son ve karanlık..
Acı ilaç kokusunu burnum alınca , buruşturdum, nerdeydim ne olmuştu????????
Beyaz gömlekli , doktor gelip geçmiş olsun hayati tehlikeyi atlattınız deyince rezan ağanın durumu nedir deyince , gözleri yere eğildi rezan beyin , durumu kritik geldiğinde çok kan kaybetmiş , ameliyatı uzun sürdu hala hayati tehlikesi var.Bugün karısı olacağım insan yoğun bakımdaydı , bende vurulmuştum .Odaya annem babam geldiler , annemi görünce benim ağlama krızimm tuttu, annem ağlama güzel yüzlüm , çok şükür sana bişey olmadı , rabbim seni bize bağışladı dedi .
Ya annem rezan ağa ne oldu deyince , boynu büküldü ve takdiri ilahi kızım umut kesilmez , inşallah iyileşir derken amin dedim, annem o çok iyi bir insan aslında deyince, annem birden o eli kanlı kanlı bir katil unutma .Abini vuracak kadar soğuk yüzlü bir katil deyince , şimşekler çaktı beynimde , o ölürse berdel bozulur .Abim ve helini vururlardı burda berdel yoksa ölüm kan kusardı,
Anneme bunu deyince öylece kalakalmıştı.işte benim endişemide anlayan babam merak etme kızım aşiret abingili affetti, deyince üstümden büyük bir yük gitmişti.
Eğer dedi babam , rezan ağa iyileşirse evlilik olmak zorunda değil artık, zaten senin bu yolda onun yüzünden kanın akmıştır, kan hakkı biz de seni o caniye vermeyeceğim güzel kızım deyince başıma bir ağrı saplanmıştı . Rezana aşık olmuştum , böyle bir şeyi ona yapamazdım, iyileşmesi için dua ediyor olacaktım .
Ona bir sözüm vardı , ve ondan asla vazgeçnezdim, ben onun deyimiyle onun helaliydim.Ne olur bitanem uyan .
Hemşire gelince lütfen beni rezan ağanın yanına götürümüsünüz, deyince hanımefendi sizde yaralısınız kalkmanız sakıncalı, dedi lütfen görmeliyim onun bana şuanda ihtiyacı var dedim.Peki dedi hemşire ve yoğun bakım odasının kapısı
Ve sevdiğim adamı görmek heyecanıyla ayağa kalktım , mühtiş bir kafa dönmesiyle birlikte rezanın elini tutmuştum ve nihayet onu görmüştüm .Hemşire çıkınca daha sıkı sarılıp lütfen uyan aşkım diye ağlamaya başladım .Seni gerçekten sevdim rezan , artık sen olmadan yaşayamam .Lütfen beni bırakma derken, hiç niyetim yok diye bir ses işittim😁😁😁😁😁
Aman Allah'ım rezan uyanmıştı, gözleri yarım açık bende seni çok seviyorum aşkım deyince , boynuna sarıldım , bu bir mucize olmalıydı.aşkım uyanmıştı .
Aşkım sensiz nefes alamadım deyince bide bana sor sevgilim dedi rezan , da
Onunsuzluk ölümden beterdi ,
Artık kalbimin efendisi oydu , doktor gelince kontrol için bu bir mucize durumu çok kritikti , bu aşkkın mucizesi olsa gerek deyince evet diyen bir rezan ağa vardı,Mucizem tujelamdır , doktor dedi gözleri o grimsi rengiyle, bayılıyordum bu gözlere , benim sevgilimdi , rezanım benim 😍😍😍😍
Çok büyük bir aşktti ikimizin aşkı ilk görüşteydi , normal odaya çıkınca beni de o odaya aldırdı , rezan ikimizde aynı odada kalıyorduk , ama bir sorun vardı, ailem rezanı istemiyorlardı.
Eli kanlı bir katildi !!Unutulan ise ben onu deli gibi seviyordum , ve evlenecek olmamızdı.aileler hepsi onun yanında girince , bu haberi babam verince herkes konuşmaya başladı .Ama bu konuda susan iki insan vardı .Biri ben diğeri rezandı .
Karar verilmişti , güya ama unutulan bizdik , rezanın kulağına eğilip beni bırakma seni çok seviyorum aşkım deyince , merak etme sevgilim .Sen benimsin kimsede almaya cesaret edemez , bekle dedi.İçime su serpmişti, herkes konuşurken,aniden adete bir aslan kükremesiyle rezan bütün kuvvetiyle YETER YETER......
Siz kimi , kimden alıyorsunuz kimsiniz kim vermiş bu kararı , bu karar verilmiş zaten , ve bitmiştir Siz benim sözüm üzerine sözmü söylersiniz ne haddinize !!!!!!!!
TUJELA benim namusum , karım ve helalimdir, bu ne zaman değişti ogün bitti .Hastaneden çıkınca düğün olacak eğer itiraz eden olursa alnından ortasına kurşunu yer bitti.Çıkın dışarı yalnız bırakın bizi karımla deyince gık çıkmamıştı.Şükür ayıramamışlardı.
Aşkım ne olur bırakma beni deyince , seni bırakan kim güzel sevgilim ????
Senin için ölümü yendim , azraile çelme attım , bunlar kim oluyor !!!!!!😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊İçimde kelebekler uçup uçup duruyorlardı.Beni çok seven ağaların ağası rezan ağam vardı!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
Ficção GeralAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"