BÖLÜM15

4.7K 184 5
                                    

Rezan neredesin dedim , ölümle dansdayım tujela dedi , ne diye bir hıçkırık kaçtı bogazımdan😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

Eğer dönmezsem çocuklar sana emanet ağa kızı dedi , ne vardı başında böyle konuşuyordu, bugün zaten çok garibti.
Rezan ağa seni sağlam istiyorum deyince ölümle dans kefeni başta giymek tir ağa kızı dedi, iyice olay büyüyor ve ben akıl sağlığımı kaybetmek üzereydim.

Rezan konuş neredesin sen deyince , dönülmez bir yol bu , gidiş var dönüş imkansız ağaa kızı dedi.
Allah'ım bu ne acıydı , kafayı yememek imkânsız dı .Üstelik ağzı burnunda hamileydim.Kaç ay boyunca ne güzel geçmişti hayat ve bu zaman da hiç bir şekilde olay olmamış ti.

Yada rezan bana hiç belli etmemişti, Allah'ım sen yardım et 😯😯😯😯

Sancım sıklaşmıştı , bebekler geliyordu, o şimdi değil olmaz oğullarım babanız yok ki ☹☹☹☹☹

Ah yardım edin diye bir feryat koptu , suyum gelmişti , ikizler geliyordu, hemen ambulans çagrılmıştı .Yine yalnızdım , ah rezan ah , yine gitmişti boran ve barandada yoktu.

Ameliyat a aldılar ve bu seferde eşim , sevgilim , kocam yoktu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Rezandan

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Bu seferki bela çok ama çok büyük ve tujelam yine bensizdi .Üstelik yine hamile , yine çocuklarım yine bensiz dogacaklardı, Allah kahretsin diye söylendim.

Adamlar bu sefer çok kuvvetli güneşli aşireti bir kan güneşlinin adamlarıydı.
Birkan abisinin intikamını almaya gelmişti.Çünkü abisini alnı şakından köyün meydanında vurmuştum.Ama töre içindi bu , amca kızımızı kaçırmıştı ve hamile bırakmıştı.
Üstelik evlenmesi gerekirken kaçmak isteyince bende köyün meydanında tek kurşunla ikisini de vurmuştum.

Dehşet i töre diye adım o olaydan sonra kalmıştı.Soğuk kanlılıkta adam öldürmüş ve töre için üç kişiyi gözümü kırpmadan vurmuştum.
İşte şimdi intikam almak için beni kaçırmışlar dı, ama unuttuğu tek şey ben dehşet i töreydim .......

Burayı başına geçirmek çok eğlenceli olacaktı, bekliyordum hamlesini ama içerdeki adamların çoğu benim adamımdı😃😃😃😃😃

Salak diye mırıldandım sonu çok acı olacak ama ben zevkle işkence ederek öldürecektim.Bu benim için zevkti, şerefsiz ölmeyi çoktan haketmişti.

Ardı ardına yüzüme yumruk atmış ağzım kanla dolarken , yüzüme döndü , güzel daha yeni başladım ağa bozuntusu dedi, bende çok güldüm .
Morali biran bozulurken , bana neden gülüyor sun diye sordu .
Tek cevap azrailim dedim , ???????

Daha ne olduğunu anlamadan kurşunu alnına yemişti , adamlarım basmıştı .Depo kurşun sesleriyle doldu.
Adamlarının hepsi de ölmüş , depoyu ateşe verdik , büyük bir yangın herşeyi temizlerdi.

Ama büyük bir sorunsa güneşli aşiretiydi, duyulunca kesin kan isteyeceklerdir.
Ama umrunda değildi.
Çünkü şimdi daha önemli bir işim vardı , ağa kızı doğuma girmişti😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁


Yine ikizlerimiz olacak ve erkeklerdi aslan oğullarım tam 4tane hay maşallah 😃😃😃😃

Hastaneye koştum aşkım doğumdaydı , haberini almıştım .
Hastanede babam annem , kardeşlerim herkes merak içindeydi.

İki erkek çocuk sahibi daha olacaktım , tujelam beni dünyanın en mutlu erkeği yapmıştı.Herkes beni görünce önce şaşırdılar , sonrada hemen gelip sarıldılar , özellikle anam öyle bir bağrına bastı ki , gözlerim yaşarmıştı, analıktı bu evlat böyle tatlıydı.

Ve ameliyat odasının kapısı açıldı ve sürpriz ne oldu bilin bakalım 🤔🤔🤔🤔🙄🤔🤔🤔

((((Pışık söylemem o sonraki bölümde oylarınız ve begenizlerinden sonra 😁😁😁byyyyy

DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin