BÖLÜM 20

3.7K 147 5
                                    

(Acı kaybı büyük rezan ağanın imtihanı büyük olacak .Tujela rezana ne kadar destek olacak , ?olaylar şiddetleniyor ve kan dökülüyor 😭😭😭😭)

Ölüm haberiyle yıkılan konakdakiler yas içindeydi.Bulut kendisi gelmeden ölüm gelmişti. Asel hanım herkes kadar üzgün değildi .Ama Ahmet ağa bitmişti.Evlat acısı yıkmıştı koca çınarı .Bulut onun kıymetlisiydi.

Baba yüreği selası verilirken , dayanamadı kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti. Rezan dağılmıştı , hem kardeşi , hem babasını iki günde kaybedince .Tujelada farksızdı , üstelik üçüzlere süt veriyordu.Hozatoglu konağında iki ölüm zılgıtı çekiyordu kadınlar.

Helin ve kocasıda buradaydı, rezanın iş seyahati da kalmıştı.Bütün mardin akın akın hozatoglu  konağına taziye için geliyorlardı.
Asel hanım işte şimdi zılgıta başlamıştı.40yıllık kocasını kaybetmişti.

Buluta dayanamıyan  koca çınarda devrilmişti.
Her yerde ağlayan insanlar vardı.Ama bir tane si gülüyordu, o kimmi rezanın en büyük düşmanı sarp inceydi.

İnceoglu aşiretinin ağasıydı. Hainlik pusudaydı , dehşet i töreyi bekliyor ve intikam almak için hainlikler hazırlıyordu.
İlk önce bulut ardından babası şimdide sıra kim deydi.Rezan bu kadar acıya nasıl dayanırdı.

İyilik hiç bir zaman kötülüğü , kötülükte iyiliği hiç bir zaman istemezdi.Kötülük  istiyordu, sarp ince kan  istiyor , intikam istiyordu.

Aklına rezanın çocukları geldi. Üçüzleri hepsini kaçırıp  öldürecek ti..Bu planı uygulamak için hemen harekete geçen sarp ağa üçüzler için adam yolladı hozatoğlu konağına.

Kalleş nasıl kıyacaktı , o masum çocuklar a , tujela nasıl dayanırdı.Rezan ağa cenaza hazırlıklarına başlamış , ertesi gün toprağa verilecekti.

Azrail soğuk yüzüyle , kol geziyordu.Tujela çocuklarla ilgileniyordu.
Ancak konak çok kalabalık olduğu için  babasıgile giytmeye karar verdi, rezanla birlikte.

Hazırlık yapan bakıcılarla çocukları arabaya yolcu eden rezan ve tujelayı büyük bir acı bekliyordu.Hayatta en sevdikleriyle imtihan ediyordu.Kalbi kanayan rezanın evlatlarını yolcu eden tujela teselli etmeye karar verdi.

Unuttuğu birazdan onu kim teselli edecek olmasıydı😔😔😔😔😔😔😔
Azrail köşede bekliyordu , kılıcını sallayıp masumlarının canına kast edecekti.

Unuttuğu birazdan onu kim teselli edecek olmasıydı😔😔😔😔😔😔😔Azrail köşede bekliyordu , kılıcını sallayıp masumlarının canına kast edecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


DEHŞET i TÖRE

Azrail sendin  !!!!
Şimdi senin canını almaya senin tarafından azrail edilmiş , sarp geliyordu.Sarpın annesiyle , babasını gözünü kırpmadan öldüren dehşet i töreydi.Can alanın canı alınırdı.İntikam soğuk yenen bir yemekti.Sırada rezanındı.

Araç ilerken sessiz sokaklardan geçerken , bir çok adam  tarafından keleşlerle taranıyordu.Hiç gözlerini kırpmadan ateşliyorlardı.Arabadaki şoför,  bakıcılar , helin naz ,  selin naz , pelin naz baran ,ve boran kanlar içinde kalmış ve hepsi cansız  yere serilmişti.

Mardin al kanlara bulanmıştı.Ölüm zılgıtları çekiyordu , ve çocuklar vuruldu an işte o an ana kalbi durdu .

Tujelanın boğazını sanki aynı azrail sıkmış , evlatlarıyla birlikte oda sonsuzluğa yol almıştı.Nefessiz kalan tujelada artık bir ölüydü.Yaşayan bir ölü............😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin