Tujela duyduklarıyla adeta , yerinde çivilenmiş ti, ne bir söz ediyor nede konuşuyordu.
Rezanın onun masum meleklerine , verdiği zararı hazmedemediSenden nefret ediyorum REZAN HOZATOĞLU dedi.
Sen benim yavrularıma böyle bir acıyı nasıl layık görürsün be adam deyip , tokatı süratına patlattı.
Rezan şaşkın bir vaziyette , ne diyeceğini bilmeden , sustu ve iki damla yaş süzüldü gizliden.Koskaca dehşet i töreye bir ana yüreğinin isyanıydı bu.Eğer çocuklarıma bişey olsaydı, seni kendi ellerimle parçaladım, katil herifff diye haykırdı.
Ne demişti tujela , katil demişti.Ölmüştü rezan yapma ağa kızı dedi.Öldüm ben zaten sende , toprağımı atma dedi.
Yandım , kavruldum .Evlat acısı bitirdi beni dedi.Tujela zehirli oklarını bir bir saplıyordu, rezanın kalbine 😢😢😢😢
Tujela o kadar kızgındıkı hiç bir söz kar etmiyor , rezanı öldürmek istiyordu.senden nefret ediyorum dedi, ve odadan kovdu rezanı.
Düşünmek istiyordu , tujela sadece düşünmek. Rezan onu kalbinden yaralamıştı.Minicik masum yavruları ölümden dönmüşlerdi.
Rezanı affetmesi imkansız hale gelmişti.
Ama berdel vardı , ölümlü bir yoldu.Tujela abisini düşündü.Üstelik 5çocuğunun babasıydı, asla ama asla affetmezdi.
Seni istemiyorum dehşet i töre dedi.Ne diyen rezan , merakla bekliyordu..
Tujela ne cvp vereceğini düşünürken , aklına boşanmak geldi.
Boşanalım dehşet i töre dedi .
İçsesim cesarete yardım et lütfen dediDehşet i töre haykırıyordu.Ne boşanması diye bir soru sordu????
Evet dedi ağa kızı tujela.Seni istemiyorum dedi.Çocuklarıma bunu yapanı istemiyorum artık dedi.
Rezan yıkılmış bir şekilde öyle durup, beni delirtme tujela dedi.
Delirecek bir şey yok rezan dedi.Kim olursa olsun çocuklarıma zarar veren le işim olmaz.Geçmişin sana ve çocuklar a zarar verdi.Ben onların anasıyım, senden bile olsa korurum bunu böyle bilesin ağa dedi.
Şimdi buradan gidiyorsun çünkü bu ev bizim dedi.Hem de hemen çocuklarımı istiyorum git getir dedi.Rezan bu sefer o kadar çaresizdiki , tamam dedi sadece
Ama kalbi çok yaralandı, o tujelaya aşıktı.Çocuklarını getiren rezan karısına onlar sadece senin değil, benim de yavrularım ağa kızı dedi.
Yalnız aklından çıkar boşanmak, falan yok dedi. Unutma biz berdelle evliyiz, ve kardeşlerimiz öldürülür dedi.Haklısın dedi, tujela onun için buna katlanıyorum ağa dedi.Buz gibiydi tujela!!!!Rezan soğuktan üşümüştü.O hatunun sıcaklığı ile yumuşuyordu.
İçini bir intikam ateşi, sardıkı tujela bakınca o grimsi dehşet i törenin rengini bildi.Sakın dedi !!!!bir daha elini kana bularsan rezan seni asla affetmem dedi.
Bıktım kandan , kan kokulu ellerinde n dedi.
Soğuk tujela seni öldürür bilirim dedi.Onun için üşütme kendini dedi, bu sefer haklıydı. Tamam hatunum dedi rezan .
Artık ısıtsanda hastalanmasam dedi.Yaramaz çocuk gibi, göz kırptı.Önce çocuklarım ağa dedi, haklıydı.Tujela hemen çocuklarının yanına gitti.Çok masumlardı.Öpücük kondurdu, her birine.Affetmezdi rezanı onlara bir şey olsaydı, kalbi sıkıştı, biran anladıkı rezan olmasa , oda yarımdı.
Odaya girer girmez rezan yatakta öyle düşünüyordu.Neyin var dedi rezan sensiz nefes alamıyorum hatun dedi.Gidersen ölürüm , öldürürüm.
Asıl o zaman dehşet i töre hortlar dedi.Biliyordu tujela sadece o ilacıydı rezanın.Yanına geldi, uzandı saçlarını okşadı ve sen benim kalbimsin yaşayamam ki aşkım dedi.
AŞKIM AŞKIM AŞKIM♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"