İmkansız olmuştuk artık rezanla .
Çocuklar hariç hiç görüşmüyorduk, sarp olmuştu , biranda herşeyim.Aşkını her defasında o kadar ilgili gösteriyor, çocuklar bile bayılıyor, hoşça vakit geçiriyordular
Özellikle boran ve baranı çok seviyor , kızları da sırtından indirmiyordu .
Bu yüzden benimle olan zamanıda çok daha fazla olmuştu.Rezanla boşandıktan sonra kendi hayatında da bir bayan almıştı.Evlilik yolunda ilerken artık, tujela ve rezan bitmişti.
13yıllık macerada böyle son bulmuştu.Ailem herşeyi biliyor ve destek olmuş ve sarpıda damat adayı olarak görmüş , onay vermişler di.
Çok seviniyordu sarpda .Amerika iyice yormuştu beni vatanıma dönmek istiyorum.
Sarpa bu konuyu açınca tabi ki olur aşkım dedi.Aslında sarpın bu ilgili hali beni çok iyi ediyor ve kendime güvenim artıyordu.
Rezanı unutmak bu kadar kolay olması beni bile bazen şaşırtıyordu.
Sarp çok farklıydı, boran onun gibi olmak istiyordu.Ogün olacaklardan habersiz evde çocuklarla vakit geçirmek için evde kalmıştı sarp.
Kapının çalınmasıyla sarp kapıyı açmak için ilerledi, uzun süre ses gelmeyince bende meraktan seslendiğimde
Sarpın karşında bir adet rezan vardı. Sessiz bir şekilde birbirlerine bakıp , burunlarından soluyor ve sinirden çok zor tutuyorlardı .Rezan tujela konuşmak istiyorum deyince , sarp kırmızı gören boğa gibi soludu.
Tamam rezan geç dedim, sarpa sus işareti yaptım.Salona geçen rezan tujela , sarplamısın deyince düşünceli bir şekilde evet dedim. Hayırlı olsun ağa kızı dedi.
Benim istediğim çocuklar tujela dedi.
Çocuklarımla mardin e döneceğim dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"