Dua et dedi tujela ...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Bu bölümü iki insana itaf ediyorum .ikisine de sonsuz teşekkürler
Merve ve üstad sonsuz teşekkürler ...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤Acilarda yemek gibidir ,kavruldukca pisersin ,pisdikce yanmak biter.Tujelada ayni bu şekilde yıllarca aci çekerek yanmamayi öğrenmişti.
Sıla da ogrenmeli dedi tujela .
Onunda boranla yanıp ,mutluluğu bulacağına adi gibi emindi.
Çünkü o bir anaydi.Oğlunu kıymetli sini ondan iyi kim bile bilirdi.Boranin bir kor gibi yandığına en büyük şahit anasiydi.
Boranin kafasında bedirhan sorusu vardı.Geçmişini en iyi boran biliyordu.
Silanin üzülmesini istemiyordu.
Adamına telefon açıp depoya alin talimatını çoktan vermişti zaten.Bedirhanin yanina geldiğinde yüzünü burusturdu boran.Çok kötü biriydi bedirhan .Sılayı sadece parası var diye seven erkek mi ydi.
Birakacaksin silanin peşini dedi ve gözünün üstüne yumrugu indirmişti çoktan.😂😂😂😂
Hak ettin sen uyuzzzAslan boran dedi ic sesi yazarın.
Teşekkür ederim ne demek efem.
Dehşet i toreydi o
Geleceğin acımasız agasiydi.
Korkuyla irkilen bedirhan uyuzuda arkasına bakmadan kaçıp gidivermisti.Bu arada sarpinda suyu ısınmıştı, avukatına talimat veren ağa kızı ,boşanmayla başlıyordu intikamını almaya .O abisinin ,yengesinin ve katili çocuklarını ölümle adeta dans ettiren haindi.
YILAN...Hainlik yaparak ağa kızını arkasından kalleşçe hançerle mış ve ardından sevdiğinden tam 18ayri koymuştu.
Ama tujelanin aklında oğlu yavrusu şirat can vardı .Onun babasıydı.
Nasıl bakardı yavrusunun yüzüne bilemiyor isin içinden çıkamıyordu.
Düğün dernek bitsin hele dedi tujela hall ederim dedi .Düğün hazırlıkları bütün hız devam ediyor, bütün mardin sallaniyordu.
Tıpkı rezanla tujelanin düğünü gibi..İkinci dehşet i Törenin kalbine girmeyi isteyen kız varken boran sılayı kendine es seçip gözleri üzerine çekmişti.
Gerçekten çok güzel bir gelin olacaktı sıla .Gelinimize maşallah deyin 😉😉😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"