BÖLÜM 11

7.3K 226 2
                                    

Boranda baranda çok yakışıklı iki çocuk olmuşlardı , tıpkı rezan ağa gibi.Ah bide yaramaz olmasalardı .
İkiz olunca da daha fazla yaramazdılar 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Acaba diyordum bazen , neden bu kadar yaramazdılar.Hey Allah'ım dedim sabır var bu canavarlardan .Aşkım halinden çok memnun ve hadi bitane daha istiyorum , deyip gözlerimin büyümesine sebep olmuştu.AŞKIM

Rezanın bu şekilde çocuk istemesi , şaşırmiştim, hayır anlamında kafa sallayınca rezanın yüzü düşmüştü.

Aşkım bir çocugum olmasını istemem suçmu demesiyle biranda çok kötü bağırmıştım.Rezanın sesimi yükselmesine daha hiddetli bir şekilde bağırmasıyla resmen donmuştum.
Yeter dedi nedir bu saygısızlık senin karşında kocan var , rezan ağayım ben sen kime sesini yükseltiyorsun .Kocanım senin ayrıca sadece bir çocuk dedim .bu tepkin neden dedi ve eğer sen çocuk istemezsen bende başkasından baba olurum anladınmı , ağa kızı diyerek odanın kapısını
Çarparak çıkıp giderken, annesine gel diye bağırıyordu. Bu adamın derdi ne diye düşündüm .Hastaneden çıktığından beri ilk kez bu kadar kızgındı.

Çocuk sahibi olmak güzel di zaten iki oğlu olan adam hala bir tane daha istiyorum diyordu .Elime telefonu alıp aradım açmadı, tekrar tekrar arıyordum ama açmıyor ve beni sinir etmişti .Gece 12geçiyorken , kapı açıldı ve geldi , hızlıca pijamalarını alıp banyoya geçti , Kapı kilitli değildi , bingo dedim ve usulca yanına girdim.Duş alıyordu ve benim de uslu durmaya hiç niyetim yoktu.

Beni görünce şaşıran rezan , şaşkın şaşkın bakarken öpmeye başladım. Daha fazla dayanamayan aşkım , sıcacık öpüyor , daha şehvetle karşılık veriyordu.
İstediğin çocuk olsun rezan ağam deyince sus diyerek işine devam etti.

Duş alıp birlikte yatağa geçtiğimiz de sadece seni çok özlemiştim , beni istemiyor, benden soğudu bu dedim kıskançlık yidi bitirdi aşkım.Sen üç yıl içinde çok değişmişin ve daha fazla güzel olmuş sun kıskançlık duygularını yenemedim .Üstelik hiç birlikte olalım demeyince öldüm inan dedi.

Aşkım ilksin ve sonsuzluğumsun .😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗

Bu cümleri duyunca sarılıp seni çok seviyorum ağa kızı dedi.
Huzurlu bir şekilde uykunun kollarına bıraktım kendimi.Huzurum rezan ve oğullarımdı

Sabah erken kalkıp üstümü giyinip , uzun bir yürüyüşe çıkmıştım.Ve yanımdada rezan ağam vardı , birlikte uzun bir süre yürürken sana benzeyen kızımız olsun aşkım deyince inşallah sevgilim deyip dudaklarına yapıştım.

Şaşırmış daha misliyle karşılık bulmuştum , nefes nefese kalınca hadi gidip yapalım şu güzelliği deyince tamam diye bildim 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉

Çok uzun bir şekilde banyo da zaman geçirmiş ve telefon deli gibi çalıyordu .Hemen alo deyip efendim hemen gelmeniz lazım ne oldu deyince , çok büyük bir sorun deyince tamam geliyoruz dedim. Aşkım gitmeliyiz deyince hayırdır der gibi baktı . Holding de bir sorun varmış gitmeliyiz dedim Tamam aşkım diyerek hazırlanmış ve çıkmış holdinge geldik .



Görünürde ne sorun olduğunu bilmiyorum ama dehşet bu dedi müdür , hayırdır dedi, rezan ağa efendim elemanlarımızdan üç kişinin kafasına sıkılarak öldürmüşler. Hepsi bizim çalışanımız , ve bir de bu not vardı yanlarında .

İyice meraklanınca rezan dehşet i törem olmuş , gözleri kan bürümüş bir şekilde bağırmıştı.Ne notu söylesene adam !!!!!!!!!!

Çok büyük bir olay vardı, rezanda bunun farkındaydı. Aşkım sakin ol dememle , bana dönüp ne sakini kadın üç kişiyi kurşuna dizilerek öldürüyor lar.Bunun hesabını soracam elbette kim tarafından yapılmışsa bense dehşet i töreysem kaçacak yer arasınlar .


Gözleri ateş kan ve intikam almaya yemin ediyordu, bu dehşet i töreydi ve kaçmak imkânsız dı.

Bütün adamlarına haber salıp yanına çağırıp olanları anlatmış , aşiretede haber verilmişti. Artık ağalığın zaman ı gelmişti .o bir ağaydı ve aşireti onu bekliyordu.Sakin günler artık bir şekilde kapanmıştı.Çünkü dehşet i töre geri gelmişti. 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin