Gözlerinin grisini görmeyeli sanki asırlar geçmişti, oda bende uzun bir sessizlik yaşamış , uyandığına sevinmemiştim bile.Aşkım seni çok özlemişim deyince krize girmiş gibi ağlamaya başlamıştım.Önce ne olduğunu anlayamıyan rezan sonra sus artık ağlamak yasak sana gönlümün sultanı dedi .
Öylesine bir mutluluk ki anlatamıyordum, aşkım üç yıldır uyuyordun deyince , güldü o kadar oldumu diye bir de eğlenmişti, ama şükürler olsun uyanmıştı.Baran ve boranda dışarı bekliyorlardı.
Aşkım seni çok özleyen iki kişi daha vardı , merakla kim dedi. Oğulların dedi ne dedi şaşkın ve bir o kadar da sevinçli oğullarım gelsinler lütfen dedi .
Kapıyı açıp baba baba diye koşarak gelenler rezan ağayı ağlatmaya yetmişti. Canlarım benim oğullarım isimleri baran ve boran aşkım
Dedim çok güzelmiş dedi.Sen vurulduğunda ben hamileymişim.
Sen beni çok mutlu ettin , aşkım dedi .Şimdi mutluluk yeniden tamamlanmış tam bir aile olmuştuk.
Şükürler olsun Allah'ım sana 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗Annesigilde gelince rezan dahada mutlu olmuştu, aşkım benim , sevgilime kavuşmak için ne kadar beklemiştim.
İşleri sorunca ağa kim oldu sultanım dedi , ben deyince şaşırmıştı.kanın yerde kalmadı aşkım intikam alındı deyince iyice şaşırmıştı.
Hanımağam sen işi ilerletmişin ama ev yolu göründü deyince boynuna sarıldım, merak etme rezan ağam yerim senin yanındır deyip öpücüklere boğdum kocacığımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
Fiction généraleAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"