Deniz kenarında büyük bir nefes darlığı soluklandım.Rezan sanki sonumuzu hazırlıyordu.
Ah rezan ah dedim, kendi kendime mahvedeceksin her şeyi.
Sarpı araştırmıştım o olaydan sonrası,
İyi bir mazisi yoktu. Ve rezanın düşmanı olduğunu biliyorumdum.Anne ve babasını öldürmüştü. Dehşet i törem olarak işte sahnedeydi.
Anlamıyorum neden bu adamı bu kadar çok seviyorum.
Katil sonuçta.Ama çocuklarımın babası 5çocuğumun babasını seviyorum, âşığım üstelik.Ne kadar kaldım bilmiyorum , telefonum çaldı , alo sesime yabancı bir erkek sesi merhaba sesi ile karşılık verdi.
Kimsiniz dedim , sarp dedi .Neden aradın deyince seni istiyorum tujela seviyorum seni dedi.
Çenem seğrimeye başlayınca , aklımı başıma alıp , düşünerek çıldırmış olmalısın dedim.Wuwwwww 😗😗😗😗😗😗sarp ya düşmanın olsun yeter
Yıllardır aşkınla yanıyor, senden başka bir şey düşünmüyorum dedi.Benim olacaksın dedi.
Allah in cezası deyip kapattım.
Çocuklar aklıma gelip arabaya binip eve doğru yola çıktım.Eve geldiğimde kızlar boynuma atladılar, bazen rabbime dua ediyorum. Evlatlarım için .
Üçüzlerden helin nazO kadar sevimli kız olmuştuki onu çok seviyordum. Güzel yüzlü miniğim benim.
Rezan çıldırmış gibi sarıldı, neredesin sen ödüm koptu dedi.Evet dedim.
Yalnız anlamıştı halimden , ne olduğunu.Odaya girer girmez ne oldu ağa kızı dedi, onunla ortak olma rezan dedim .Neden canımın içi dedi.Gerçekleri öğrenmesi gerekir diye düşündüm.
Ama elini kana bulardı.Odehşet i töreydi.
Dayanamazdım .Olma dedim sadece onu sevmiyorum .Düşündü ve aşkım bu holding için gerekli ve paraya ihtiyacım var dedi.O zaman ben yokum dedim.
Helin nazın ameliyatı vardı zaten ve kızımla ilgilenmeliydim
5yıldır birçok ameliyat olmuş ve bu son ameliyat düzelmişti.Herşey güzelken neden sorun çıkıyor anlamıyorum , sarp şirkette görünce ne yapacağım bilmiyorum ama hoşlanan bir tarafım vardı.
Ne diyorum 😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Rezan bunu duysa öldürürdü.Bir erkek hoş demek ölümünü hazırladın demektir.
Dehşet i töreyle evliydim.Uzun yıllar sonra arkaşım Nil su gelmişti.Hasret gidermiş , konuşmuştuk.
Şirkette oda çalışacak ve rezana yardım edecekti.Wuwwwww aşık oldu yazarrr yuppiiii
Sarpda şirkette bizimle birlikte çalışıyor ara sıra bakışıyorduk.Aslında çok yakışıklı ve karizmatikti.Düşlerim onunla daha fazla çekici oluyor ve uyanmak kabus oluyordu.
Rezanla aramız iyice soğumaya başlamış , iyice iş kolik ve umursamaz olmuştu.Çocuklar bile farkındaydı.Boran herşeyi bilen bir çocuktu.Akşamları bile çok geç geliyor, arkasına dönüp yatıyordu.
Biten bişey vardı rezanda,çekiliyordu bizden. Sarpda bir o kadar bana ilgi sevgi ve çocuklarla ilgileniyordu.
Sarpdaki ilgi beni çok mutlu ediyor ve ona kaymama sebep oluyordu.Evliliğim bitiyordu karı koca ilişkimiz iyice yok olmuştu.Sarp seni seviyorum dediğinde düşündüm, sevgi neydi
İlgiydi aşk ilgili olmaktı.Rezan artık bunlardan yoksundur.Sevgimi yok etmişti.Evde olduğu nadir günlerinden birgündü
Boşanalım tujela dedi ruhsuz ve soğuk bir şekilde, sustum ve gözümden bir yaş aktı.
Rezan artık beni sevmediğini söylemişti.
Tamam dedim, sebebini sonradan öğrendim.
Yeni bir ilişkisi varmış, sarp söylemişti.O zaman inanmamıştım ama şimdi kendi söylemişti.Tek sorun berdeldi.Kardeşi ve abim için çok zor olacaktı.
Boşanırsak berdel bozulacaktı.Rezan ne yaparsan yap dedim bitti dedim.
Büyük rezan tujela aşkı bitmişti ve boşanmıştık.
BİTTİ😢😢😢😢😢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"