BÖLÜM 21

3.3K 134 5
                                    

(Tujela ve rezanın ölüm gibi acıları)

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Bakışlarıyla ölüm benim diyen REZAN HOZATOGLUŞimdi ölümü ta iliklerinde hissediyor ve ölmüşten beter acı çekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bakışlarıyla ölüm benim diyen REZAN HOZATOGLU
Şimdi ölümü ta iliklerinde hissediyor ve ölmüşten beter acı çekiyordu.Acı haber tez duyulur derler ya, buda tez duyulmuştu .Sen o kadar canı alırsan seninde canını alırlardı.Bu bir kaçınılmaz gerçekti.

Ama herşeyi yaratandı ,can alıp can veren .Rezan ağaya ulaşan haberle yerinde adeta felç geçirdi. Sadece bir kaç damla yaş süzülüyordu.Acımasızdı ama kendi canlarına zarar gelince hissizleşip , felç geçirmişti.

Tujelaya zamanında ben azrailim demişti , rezan ağa ama azrail şimdi can parelerine göz koymuş , can istiyor, kan istiyor .İntikam naraları atarak o kadar cana ecel gömleğini giydirıyordu.

Ama iyiligiyle tam zıt kutup olan bir varlık vardı.TUJELA, !!!!!!!!!!!
Tujela iyiliği ile zıttı rezana , sarp
intikam aldım havasıyla , adeta zafer sarhoşu olmuştu.

Konağa gelen haberle herkes hastaneye koştu .Tujela geçirdiği ani kalp krizinden sonra zaten hastaneydi.Bütün mardin oluk oluk akan kanla şok olmuş , küçücük masumların kanını kim döker diye sorar olmuştu.

Hastaneye birer birer gelen ambulansla her seferinde al kanlara bulanmış , küçücük bedenler teker teker indiriliyordu.Hastane seferber olmuştu , rezan ağa ne kadar doktor varsa yığdırmıştı.

Hastane başhekimine hepinizi öldürürüm , kurtaracaksınız ailemi diye emirler yağdıyordu.

Tujela olaydan sonraki zaman da kalp krizinden sonra ameliyata alınmıştı.Kader ayrı ayrı odalarda ameliyata alınan masum yavrularından bi haber , kendi canıyla cebelleşiyordu.

Azrailin ailesini azrail pençesinde can pazarındalardı ve rezanın elinden bir şey gelmiyordu.Sırayla gelen yaralılardan ilk önce minik helin naz , ardından pelin naz ve baran ameliyat a alındı.
Selin naz ve boranda arkadan hemen girdi , yaşama tutunmak için.

Onlar henüz çok küçüktüler , masumluğun birer simgesiydi hepsi.
Rezan ise katrana bulanmış ve ölümün ta kendisiydi.
Ölüm siyaha , yaşamsa beyaza âşıktı.
Ölüm rezan , yaşam tujelaydı.Bakalım bu mücadele nasıl bitecekti.

İyilik mi kötülük mü , rezan ailesine şuan kötülüğü ile tam manasıyla acı çektiriyordu.Ateşlere yanıyor , tujelada onunla yanıyordu.

Sen rezan ağa sakın bir daha bir cana kıyma , sarp bunu diyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sen rezan ağa sakın bir daha bir cana kıyma , sarp bunu diyordu.İçini bir suçluluk duygusu kapladı , cebinden bir dal sigara çıkartıp , yaktı dumanını sanki suçlu cigerleriymiş gibi uzun uzun çekip ciğerlerine gönder di.

Hata ettim dokunmayacaktım masumlara dedi.Rezan sen ölünce ancak hesap kapanırdı.Onlar değil dedi. İçinde vicdanı ağlıyordu sarpın, dehşet i töreden ne farkı kalmıştı.

Oluk oluk kan akıtmişti.intikam diye o kadar masumu vurdurmuştu .Kaleşçe haince mardin kızıl ala boyanmıştı.

Rezan ameliyat kapısında hangisini düşüneceğini bilemediği o kadar canla perperişandı.Kardeşi , babası ölmüş, çocuklar ı, eşi yardımcıları hepsi ölümle pençeleşiyordu.

Kardeşi , babası ölmüş, çocuklar ı, eşi yardımcıları hepsi ölümle pençeleşiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mezarları yoksa sıra sıramı kazacaklardı.Üperdi dehşetle kalbi sanki kan durdu , aman yarabbim yardım et diye için için ağlıyordu.İntikam için yemin etti , hepinizin bir damla kanı için birer kurşun sıkacağım and olsun dedi.Ölüm kokuyordu, gözlerini grimsi renk almıştı.

Dehşet i töre hortluyordu.Tujela onu çok değiştirmişti, ama şimdi sevgilisi içerde canıyla cebelleşiyordu.Minik kuzuları da ölümde imtihan oluyordu.

Nihayet ilk ameliyathane kapısı açıldı, tujelanın kapısıydı🙁🙁🙁🙁🙁

Çıkan doktorlar rezanın karşında durup iyi bir haber vermek için bekliyorlar miydi?????????????????????????????

Acaba tujela yaşıyormuydu ????????

DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin