BÖLÜM 22

3.2K 122 4
                                    

Tek bir sözcük yaşamla ölümü anlatan,  sizce hangisi ?????

Pamuk ipliğine bağlı , rezanın duymak istediği , yaşamdı.Sevgilisinin , karısının yaşamasıydı.Doktorlar , üzgündü ama bir o kadar da umutlu .Tujela nasıl doktor dedi rezan ????
Bakın rezan bey , eşiniz çok kritik bir ameliyat oldu ve şimdi durumu kritik 24saat çok önemli dedi.Ama bünyesi çok kuvvetli muhakkak kendine gelecektir.Dua edin dedi.

Rahat bir nefes almıştı, sevgilisi,  karısı hayatta idi ve onu bırakmazdı.Ardından ikinci kapı açıldı, orda baranı vardı .Küçük yakışıklı oğlu vardı.Rezanın gözünden bir damla yaş geldi.Evet doktor dedi , oğlum can parçam nasıl deyince , tehlikeyi atlatdı rezan bey , oğlunuz iyidir .Yoğun bakıma aldık , iyileşecek dedi.Dünyalar rezanın olmuştu.
Sıra diğer yavrularındaydı.Beklemek ölümden beterdi, rezan ağa sanki şimdi kendisi ölüyor sanıyor, saniyeler seneler gibi gelmişti.

Boranın kapısıda açıldı??????Rezanın yürek yarası , oğlu ilerdeki ağa namzediydi rezan alanın O boran ağa olacaktı
Oğlum nasıl deyince doktor , oğlunuzdan tam 11kurşun çıkardık , ölmek üzereydi .Kalp durmuştu , hayata döndürdük ve solunum cihazına bağlı olarak yaşıyor.

Ama tek sıkıntı , böbrekler iflas etmek üzere,  böbrek nakli olmak zorunda. Hemen böbrek lazım acele edin deyince , rezan kükredi , bir hışımla kahya haber salın tez herkes buraya gelsin diye emir verdi.
Küçük ağasını kurtaracak böbrek bulunacak ti.
Başka yolu yoktu.Bu arada daha 3evladı ameliyattaydı.
Rezan iyice dermanı kesilmiş , nefessiz kalmış bir şekilde , kime yanacağına bilmeden öylece bekliyordu.

Ve işte üçüzlerden , helin nazın kapısı açıldı, doktor sevinçliydi .Geçmiş olsun , rezan bey kızınız kurtuldu.Tehlikeli bir durumu yok deyince , bu seferde mutluluk gözyaşları aktı.

Ömüründen ömür gitmiş, kırk daha yaşlanmış, oda ne herkes dehşetle bakıyordu, Rezanın saçları bembeyaz olmuştu.

Oysa simsiyah,  gür saçları vardı, ama şimdi bembeyaz olmuştu.Rezan kırk yaş ihtiyarlamıştı.Asel hanım oğlum diye öyle bir sarıldıki, ciğerleri parçalandı.

Kuzum , kıymetlim bitanem ne oldu sana can parem deyince , öldüm anam öldüm .Keşke ben vurulaydım diye bir ah çekti.

Tövbe de kuzum , sende benim kuzumsun!sen olmasan karın yaşarmı.Tujelada çocuklarında iyileşecek aslan oğlum deyince , sıkı sıkı sarılıverdi , anasına.

Selin nazında doktoru çıkmıştı, koşup yanına ulaştı.Hadi doktor iyi bir haber ver deyince , doktor gülümsedi.Merak etmeyin kızınız çok iyi .Ameliyatı çok iyi geçti dedi .

Sırada pelin naz vardı.Onu bir başka seviyordu rezan ağa .Çok nazlıydı, çok güzeldi, sanki su gibiydi.Tujelayada en çok o benziyordu.

O ameliyathanenin kapısı bir türlü açılmıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O ameliyathanenin kapısı bir türlü açılmıyordu.Tam 7 saat  olmuştu.Neden açılmıyor diye isyan etti rezan , ama beklemekten başka bir çaresi yoktu.

Ve o beklenen kapıda açılmıştı.Doktor üzgündü,  ne olmuştu doktorun yakasına yapışıp hesap sordu.Sadece üzgünüm ama kızınız geldiğinde durumu çok ağırdı.
Bir kolu ve bacağını kaybetti.Sakat kalacak kesmek zorunda kaldık dedi.
Hayır diye bir feryat koptu .

Herkes gözyaşlarına boğuldu. Tujela ne yapardı,  ne cvp verirdi. Çaresiz olmak ölümdü.
Hepsi yaşıyordu , şükür etti ama daha sonra. Allah onları rezana bağışlamıştı.

Tek iki çocuğunda hasar kalmıştı.Ama o rezan ağaydı ve bunun da altından kalkardı.Şimdi bekliyor olacaktı.

Hepsinin yaralarını saracak tek kişiydi.O dehşet i TÖREYDİ

O dehşet i TÖREYDİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin