Tujela doğum için gün sayarken, sarp artık sabırsızlanıyordu.
Çocuklar da kardeşlerini sevmek istiyorlardı.Rezan dehşet i torede habisde gün dolduruyordu. Herşey için çok geç kalmıştı.
Asel hanim her görüş gününe geliyor, oğluyla hasret gideriyordu.
Temiz çamaşırını eksik etmiyordu.
Aslında çok kızgın ve küskündu.Kızını vurmuşdu.Ama töreleri unutmamak gerekirdi.Neden boşanmış ve kardeşlerinin sonu olmuştu.Bilmediği aslında rezanin geçmişi ile ilgili olduğu içindi.
Aslında unutulan rezanin 5evladi babasız kalmasıydı.Herşey anlamsizdi.
Tujela artik kocası ve çocukları için vardı.Rezana hala kin beslesede çocukları için sessiz kalıyordu.İşyerinde yoğun bir şekilde çalışırken, biranda sancısı tutan tujela iki büklüm kalmıştı. Sekreterine bağırarak yardım isteyen kadın çaresiz sancı çekiyor su.Sekreter ambulans çağırırken ,sarpida aramisti.
Sarp şaşkın şaşkın düşünürken ,aniden yerinden kalkıp koştu hastaneye.Uzun bekleyiş sonunda bitmiş ve minigi dünyaya gözünü açmıştı.
Müjdeli haberi alan herkes çok mutluydular.Artık yeni bir can dünyaya gözlerini açmış, aile mutluluğa merhaba demişlerdi.
Çocuklar minik kardeşlerini görmek için sabırsız şekilde beklerken ufaklık gelmişti.Sarp ilk kez tattigi bu duyguyla ağlamışti.
Ufakligin adini düşünen tujela şirat ismini sarpa dedi onayladı ufakligin ismi şirat can oldu.Dayısının adini alan bebeğin kıymetini en çok tujelanin anasi biliyordu.Artik bütün sorunlar çözüme ulaşırken, Rezan için karar okunuyordu. İki kişiyi kasten öldürmek ten ömür boyu habisle cezalandırılmış
Rezan koca çınar çok üzgün surat i sirke satıyorlardı
Bitmiş tujelayi artık hic goremiyecekti.Ömür boyu habisti 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Onlardan uzak bir hayat ah dehşet i töre ahhhh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"