Onun nefessiz orda yatmasının ardından tam 3yıl geçmişti , rezanım tam üç yıldır uyuyordu.
Ve bugün kardeşi ağabeyi tolunay ağa , mardine geliyordu.tolunay ağa .Amerika'da ünlü bir doktor du ve onu buraya rezan için ben çağrmıştım .
Bende çalışıyordum , rezanımın komaya girdiğinden beri hanımağa ben olmuştum.Ve rezan gibi acımasız olmuştum.Onlar acımamıştı kocama 3yıldır uyuyordu , ve bir ışık yanmıştı, bunudu ancak abisi olan tolunay ağa yapabilirdi.
Arayıp anlatacanında kardeşini iyileşmesi için geliyordu.Burada maviş gözlüm ikinci ve üçüncü aşkımda büyüyorlardı.BORAN
BARAN evet ikiz annesiydim ..Rezanım görseydi ne kadar sevinirdi.
Baba olmak ne kadar yakışırdı ama öylece yatıyordu.Havalimanına adam yolladım dolunay ağayı alması için sevdiğim erkek umarım iyileşecek ve yavrularına kavuşacaktı.
TOLUNAY AĞA
Direk hastaneye gelen tolunay ağayi görünce şok geçirmiştim.Çok ama çok yakışıklıydı , gözlerime inanamadım. Hoşgelmişin tolunay ağam dedim , hoşbulmadım hanımağam kardeşim hali nedir bu , ne zaman oldu neden haber vermediniz , deyince ağam varlığını yeni öğrendim senin ve öğrendim gibi de çağırdım .Lütfen kurtar rezanımı deyince , tamam korkma elimdem gelen herşeyi yapacağım .
inşallah dememle rezanın yanına gitti , uzun bir muhanenin ardından yanıma gelen abim , rezanı ameliyat edecem , ağa kızı dedi.Hanım ağam merak etme.
Uyanacakmıydı rezanım, hadi
inşallah
Uzun ameliyat sonrası tolunay ağam çıkmıştı , hepimiz merakla sordum ağam ne zaman belli mi çikacakmı komadan deyince merak etme hanımağa kurtuldu, beyinde tümör uyutuyor onu aldık ve uyanmaya başlıyacak.
Gerçekten umudum yeniden yeşermişti.
Ne kadar olmuştu , onunla konuşmayalı
Paylaşacak şey ler okadar çok birikmişOnu çok özlemiştim.ameliyat den çıkmıştı . uyanmış ti büyük mutluluk şu
Tujelam sayıklayan rezanımdı , buraya çağırıyordi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"