Azrailim diyen bir dehşet i TÖRE
Sevdikleri için can dilemişti.Canını verirdi eşi , aşkı tujelası için. Ya minik yavruları , tam 5minik yavru, masum tertemiz canlar .Onlara kim kıyardı?????
Düşündü rezan ağa
Düşman o kadar çoktuki, hangisini bilebilirdi.Bir yavrusu böbrek için ondan medet bekliyordu.Bütün mardin taranıyordu.Herkes hastanede kan veriyordu. İlk rezandan kan alınmıştı.Sonuç daha gelmemiştiki, doktor acil çağırmıştı.Rüzgar gibi doktorun odasına gelen rezan ne olduğunu merak eder bir halde , evet doktor dinliyorum seni dedi.
Rezan bey dokunuz oğlunuzla uyumlu çıktı, böbreğiniz uyumlu , ameliyat olabilirsiniz deyince , rezan sevinç çığlıkları attı.
Ne zaman olacak doktor deyince, gerekli tahliller bitince dedi doktor.Doktorun odasından çıkarken hemşire koşarak gelmişti. Rezan bey eşiniz uyandı , sizi istiyor deyince rezan sevinçten , hemşire ye sarıldı 😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲
Tujela seni kesecek dedi iç ses .Haklısın dedi , rezan ağa.Koşarak odasına gitti rezan ağa .Tujela çok iyi gözüküyordu.
SEVGİLİM
Rezan ağa karısına sarılıp , hüngür hüngür ağlamıştı.Koca gözlerle şaşkın şaşkın bakan tujela aaaa dehşet i töreye hiç yakışmadı deyince, gülmeye başladı rezan
Öldüm ağa kızı , hatunum aşkım dedi.Dudaklarını dudaklarına bastırıp , alnını alnına koydu.Şükürler olsun rabbime dedi rezan ağa.
Öldürdün beni hatunum deyince , tujela ben seni tam 3sene bekledim ağam deyince , rezan benimki 3asırdı, gözümün bebeği dedi.
Dur bir dakika, tujela adeta şok olmuş bir şekilde 😲😲😲😲😲😲😲
Rezanın saçlarına baktı, gözyaşlarına engel olamayan tujela , hıçkırık lara boğuldu.
Rezanım , sevgilim bu saçlarına ne oldu deyince , rezan bir süre sessiz kaldı ve sıkıntı dan oldu hatun dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"