BÖLÜM 38

2.2K 95 0
                                    

Bu kızda kimdi böyle dedi boran ,sıla kimden bahsediyorsun boran dedi.
Odalarindaydi boranla sıla ve boranin dikkatini çekti sıla merakla baktı odanın penceresinden.

Merak ve kıskançlık sardı silanin beynini
Borani önemsiyordu. Sen neden ilgiyle bakıyorsun boran diye tisladi sıla kocasına .

Boran bunu farkedince güldü ve silanin dudaklarına eğilip öpmeye başladı. Sen beni kiskandinmi sultanım dedi boran ,sıla sustu ve utancla,inledi ve ewet boran dedi.
Boran sılayı kucaklayıp yataklarına bıraktı ve üzerine uzandı.Dudaklarını alnına yaslayıp seni bu dünyada ki herşeyden çok seviyorum sultanım dedi ve senden başkasına asla bu gözler bakmaz yavrum dedi.

Senin için yanıyorum zaten dedi,su kalbin beni bi sevsin bu dünya üzerinde benden mutlu erkek olmaz dedi .

Silanin gözleri dolarken cokmu seviyorsun boran beni dedi karisi.

Ewet anlamında kafasıni sallayan boran ,silanin seni ben zaten seviyorum boran dedi.

Boran öylece kalırken tekrar tekrar duymaya ihtiyacım var Sılam dedi genç ağa ...

SENİ SEVİYORUM
SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM

SENİ SEVİYORUMSENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Boran bu söz üzerine bende seni seviyorum sultanım dedi boran

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Boran bu söz üzerine bende seni seviyorum sultanım dedi boran.Öpüşürler ken kapının çalması ile mecbur ayrılan çift soluk soluğa kalmışlardı.

Tujelaydi gelen ,oğlum diye seslenirken boran hemen kapıya doğru gitti.

Efendim sultanım dedi boran .Oğlum baranin kız arkadaşı burda ve silayla tanışmak istiyor haydi gelin deyip gitti.

Boran alnını silanin alnına yaslayıp aşağıda bekliyor sevgilim dedi.
Sıla gözlerini kocaman açıp borana baktı.O ne demişti öyle sevgilim yok artık dedi sıla .

Haydi aşağıdan bekliyorlar bebeğim inelim deyip silanin beline elini koyup ,ilerlemesine yardım etti .




Baran çok mutluydu ama tujela hiç mutlu değildi. Anne sesiyle kendine gelen tujela çok kötü olmuştu.


Bu kız sarpın akrabası diye
G

eçirdi içinden inşallah baran aşık değildir bu kıza dedi tujela bunu kaldıramazdi.

O adamın kardeşinin kızıydı ve barani çok seviyordu bu güzeller güzeli dilarya ..Ötesi yok dedi baran benimsin sevdiğim dedi dilaryaya Tujela ve rezanin aşkını gölgede biracak aşklar yaşıyordu çocukları ah tujela onlar büyüdü kabul et dedi ic sesi ....


Sen rezanin aşkıyla senelerdir yandin simdi evlatlarinda ....Hepsi sevip sevilecek aşık olup evlenecek ve bu güzel masalimiz güzel bir masalla  devam edecekti.

EVET YA AYŞEGÜL DOKUNDU KALEMİNE VE BU GUZEL MASAL BURADA BİTTİ  ...
HOŞÇAKALIN. SEVGİYLE KALIN.

❤❤❤AYŞEGÜL YILDIZ..❤❤❤
💘💘💘💘💘💘💘💘

DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin