As U Like (Ep 5.1)

12.9K 359 6
                                    

"အန္​တီ ရတုကဘာျဖစ္​သြားတာလဲဟင္​ "

"ညဘက္​အိပ္​​ေရးပ်က္​တာမ်ားလို႔ အားနည္​းသြားတာလို႔​ေျပာတယ္​ သမီး"

"သမီးက​ေလ ​ေစာ​ေစာထဲက လာ​ေမးခ်င္​တာ guideဆရာမ​ေလးကမျပန္​​ေသးလို႔​ေလ "

"​ေျသာ္​ သမီးက ကို​ေအးထြန္​းတို႔အိမ္​ကမွတ္​လား "

"ဟုတ္​ပါတယ္​ အန္​တီ ... ရတုနဲ႔​လဲ​ေက်ာင္​းခ်င္​းတူပါတယ္​ အခန္​းခ်င္​းပဲကြဲတာပါ "

"​ေျသာ္​ အန္​တီ​ေတာ့သမီး​ေလးကိုမ​ေတြ႔မိပါဘူးကြယ္​ "

"ဟုတ္​ကဲ့အန္​တီ ​ေမ​ေမကသမီးကိုအျပင္​သိပ္​မထြက္​ခိုင္​းလို႔ပါ ၿပီး​ေတာ့ စာအုပ္​နဲ႔မ်က္​ႏွာနဲ႔မခြာႏိုင္​​ေသးလို႔ 😁"

"သမီး​ေလးကလိမ္​မာလိုက္​တာကြယ္​ ႀကိဳးစား ​သိလား "

"ဟုတ္​ကဲ့ အန္​တီ ... ဒါနဲ႔ သမီး​ေလ ရတုနဲ႔သူငယ္​ခ်င္​းလုပ္​လို႔ရမလားဟင္​ "

"ရပါတယ္​သမီးရဲ႕ သားကသ​ေဘာ​ေကာင္​းပါတယ္​ "

"႐တုကသ​ေဘာ​ေကာင္​း​ေပမယ္​့ အ​ေနအရမ္​းတည္​​ေတာ့ သမီး​ေၾကာက္​လို႔ပါ 😁"

"ဟင္​းဟင္​း ရပါတယ္​ သမီးရယ္​ ဒါနဲ႔သမီးတခုခုစားဦးမလား "

"ရပါတယ္​ အန္​တီ သမီးျပန္​​ေတာ့မွာပါ"

"​ေအးပါကြယ္​ အဲ့ဒါဆိုလဲ အန္​တီလိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​​ေလ .... ရွင္းပိုင္ေရ ရတု​ေလးကိုၾကည္​့ထား​ေပး​ေနာ္​ ရတုကစိတ္​ပူစရာမ႐ွိ​ေတာ့ဘူးဆို​ေတာ့ အန္​တီ ​ေအာက္​ထပ္​မွာလုပ္​စရာ႐ွိတာ သြားလုပ္​လိုက္​ဦးမယ္​ "

"ဟုတ္​ကဲ့ ......"

"လာ သမီး သြားၾကမယ္​ "

"ဟုတ္​ကဲ့ အန္​တီ 😊"

.........ရတုရဲ႕​ေမ​ေမနဲ႔ ဟို​ေကာင္​မ​ေလးထြက္​သြား​ေတာ့မွ ႐ွင္​းပိုင္​.... ရတုအိပ္​​ေနတဲ့ကုတင္​​ေဘးကိုသြားကာ ကုတင္​​ေဘး​တြင္​ထိုင္​ခ်လိုက္​ႁပီး ရတုလက္​က​ေလးကိုဆုပ္​ကိုင္​ကာ ရတုမ်က္​ႏွာကိုတစိမ္​့စိမ္​့ၾကည္​့​ေနမိသည္​။

"ရတု မင္​းျမန္​ျမန္​ႏိုးလာ​ေနာ္​ ငါ​ေျပာစရာ႐ွိတယ္​ သိလား
ငါမင္​းကိုထားခဲ့ခ်င္​လို႔ထားခဲ့တာမဟုတ္​ပါဘူးကြာ ငါမင္​းကိုဘယ္​လိုမွ​ေျပာမထြက္​လို႔ပါ ၿပီး​ေတာ့ မင္​းအရမ္​းပင္​ပန္​း​ေနမွာစိုးလို႔ပါကြာ မင္​းနဲ႔​ေဝး​ေနတဲ့အခ်ိန္​အတြင္​းမွာ ငါလည္​းမင္​းထက္​မ​ပိုရင္​​ေတာင္​မွ မင္​းထက္​မ​ေလ်ွာ့တဲ့ နာက်င္​မႈေတြ တမ္​းတလြမ္​းဆြတ္​မႈ​ေတြကိုခံစားရပါတယ္​ကြာ... ရတု မင္​းအရမ္​းပင္​ပန္​း​ေနလားဟင္​ ငါလက္​လႊတ္​​ေပးလိုက္​ရမလား ... မင္​းအဆင္​​ေျပမယ္​ဆို လက္​လႊတ္​​ေပးခ်င္​​ေပမယ္​့ ငါအတၱႀကီးႀကီးနဲ႔ မင္​းကိုပိုင္​ဆိုင္​ထားခ်င္​​ေနတုန္​းပဲ ရတု ရာ ငါ​ေလ ငါ ..."

As U Like (Complete)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant