før i læser dette kapitel ville det være en fordel for jer at se en af The bourne filmene eller bare trailerne:D
Det var morgen og jeg sad ved spisebordet da Emil kommer ned. Han er faktisk ret nuttet når han kommer gående der i bar overkrop. "godmorgen" siger han og går ud for at finde noget morgenmad. "Godmorgen" siger jeg og jeg kommer måske lidt til at stirre på hans pæne mave... "hvad" siger han da han opdager at jeg stirre på ham.PINLIGT!. "ikke noget" siger jeg og kigger væk. han sætter sig over for mig og begynder at spise.
" jeg har enelig aldrig hilst på Josh" siger han. FEDt! skal jeg nu tænke på ham igen?!
"det vil du heller ikke!" siger jeg og han kigger på mig. vore blikke mødes men jeg trækker mig fra øjenkontakten.
"hvofor?" spørger han og jeg forklare ham det hele. Selvom han har ændret sig meget kan jeg stadig finde ting der ikke er ændret. Hans smill er stadig fantastisk, hans øjne er helt klare og blå, og hans hår er stærkt og sundt. Han har altid været god til at lytte alle de somre hvor jeg fortalte ham om mine problemer. I starten var der selvføldelig ikke rigtig nogle problemer men da jeg blev ældre og drengene kom ind i mit hovede var det dejligt at have en og snakke med.
mine tanker forstyrres af, at min iphone ringer. det er Josh! " skal du ikke tage den?" spørger Emil jeg ryster på hovede " nej ikke når det er ham!" Emil kigger undrende på mig og siger så "i er ikke sammen mere, vel?" jeg kiggede ned i bordet,"nej" hviskede jeg. jeg kunne mærke at han kiggede på mig selvom at jeg kiggede ned i bordet.
Klokken blev halv elleve og Tamara ville være her snart. derfor besluttede jeg at gå op i bad og atge noget tøj på. da der var gået lidt tid kunne jeg nogen banke på. Emil åbnede og snart sad hun på kanten af min seng og ventede på mig." Ham Emil er faktisk ret nuttet" sagde hun så. Jeg kunne kun give hende ret! "er i kærester?" spurgte hun selvom at hun oså spurgte igår.
"Nej" svarede jeg "det ville aldrig gå, for han er jo min 'Bror' " Tamara nikkede og smilte så "hvad?" spurgte jeg hende " du kan lide ham!!! det er okay han er også en hottie" sagde hun så. "nej jeg kan ej" prottesterede jeg selvom det rigtige svar nok var jo han er mega nuttet. Jeg må bare lære at leve med ham som bror og ikke en fyr med kæreste potentiale. "så siger vi det. er du snart klar?" spurgte hun og var næsten færdig.
Vi sad i bilen på vej til det studie der skulle holdes prøver. Hvis jeg fik rollen skulde jeg rejse til Holywood hvor scenerne skulle laves.
vi var der nu og vi gik ind i det store studie og fandt hurtigt venterummet hvor vi fik uddelt et nummer hver. vi gik ind til de andre piger der sad derinde. Jeg ventede mindst en time men endelig var det mig. jeg gik ind af den ret så store dør og ind midt på gulvet hvor der var markeret en plads til mig. Der var tre dommere foran mig men jeg kendte kun den ene som var Matt Damon han sad til højre fra midten. Det var en kvinde der sad i midten. Kvinden bad mig præsentere mig selv og det gjorde jeg så:
Hej, mit navn er Anna, holm Ravnkilde og jeg er lige fyldt 16 år. Jeg har altid gerne ville været skuespiller og har derfor gået til mange skuespilstimer. Jeg er villig til at gøre stort set alt for at få denne rolle.
Jeg stoppede og kiggede på dem, de smilte. heldigvis!!
"du ved godt at vi er nød til at klippe dit hår og muligvis farve det?" spurgte kvinden til venstre.
"ja det ved jeg" svarede jeg sikkert.
"okay lad os gå vidre" sage hende i midten "hvad sang her du valgt" jeg kiggede forvirret på hende. "sang" gentog jeg for at ha forstået det rigtigt
"ja alle skulle forberede en sang til idag som de ville synge for os" åhh nej. Jeg er rigtig dårlig til at synge og jeg havde ikke forberedt mig! shit hvad gør jeg. jeg måtte improvissere
"jeg har valgt: all of me, med john legend" sagde jeg og smilte så godt jeg kunne "og jeg har valgt at synge den uden musik" sagde jeg og de kiggede på overrasket på mig.
"lad os høre" sage hende til venstre. og jeg begyndt, jag havde fornemelsen af at det gik okay. da jeg var færdig sagde hende i midten: "ja vi må vist øve lidt med sangen" og jeg blev helt sikkert rød i hovedet. Matt Damon kiggede på mig og sagde så: " jeg kan lide din klang. Rachel har ret i at vi skal øve os på sangen men jeg tror at du har gode chancer. "Dit ansigt og krop er også meget pæn" tilføjede hende der måtte være Rachel." du er ikke så høj hvilket er godt eftersom Matt heller ikker særlig høj" Nå men tak fordi du kom" sagde de som det sidste og så gik jeg.
"hvordan gik det?" Spurgte Tamara.
"godt, tror jeg" sagde jeg og vi gik mod udgangen.
"hvornår bliver det afgjort?" spurgte hun så
"i morgen klokken 12" sagde jeg og vi satte os ind i billen og kørte så hjem til mig hvor Tamara skulle sove i nat.
YOU ARE READING
A love story
Teen FictionAnna's kæreste Marcus lider af en sygdom som kommer til at koste ham livet. Det ved Anna bare ikke før det går galt. Marcus ved at han ikke har lang tid tilbage men alligevel lader han Anna tage til koncert i den anden ende af landet. Anna tager afs...