Oh hello!

239 13 0
                                    

Vi var lige kommet hjem fra stranden , og jeg havde allerede sagt helle for at bade først. Derfor gik jeg ind på badeværelset og tændte brusseren. Det var dejligt at sjylle sandet og saltet af kroppen.

Jeg vidste at i næste måned gik vi ind i juletiden, men der ville højst sandsynligt ikke sne juleaften, eftersom at der stadig var varmt.

Jeg viklede håndklædet om mig og gik ind på mit værelse og smed mit badetøj til side. Det skulle jeg lige hænge op bagefter. Jeg tog tøjet på: en stram croptop i lyserød, mine shorts med seler. Jeg skulle også have et par sorte sko på, og der regnede jeg lidt med converss fordi det er trals at stå op i flere timer i et par stilletter. Jeg tog mine smykker på samt mine sko og en sort lædder jakke.

Jeg kiggede på klokken: halv seks. Jeg kunne vidst godt nå nooget make up. Jeg lagde nogle falske øjenvipper på og en lyserød læbestift, men ellers var det ret naturligt. Mit hår lod jeg hænge men jeg havde elastikker med i tasken.Nu var jeg klar!

Vi havde VIP biletter så kø og dårlige pladser var ikke vores største ide, men alligevel var der lidt kø. Vi havde også biletter til at møde dem bagefter og få autografer.

Koncerten var slut, og jeg var ved at være hæs for jeg havde sunget med på stort set alt der kom ud af deres mund. det samme med Natalie, og cat havde helt mistet stemmen. hun kunne kun sige små pibelyde. Men trods vores manglende stemmer havde vi ikke tænkt os at give op på vores møde med drengene.

Vi stod i en LANG kø og vi kunne godt se at dette kom til at tage tid. Undervejs blev vi kropvisiterede og de gennemrodede også vores små tasker. SÅ var det os! Døren en til rummet blev åbnet og de fire drenge sad på række i en sofa. Ashton, Caluum, Luke og Mike. der var en anden sofa som var tiltænkt os. vi stimlede derover men jeg snublede og det var så tæt på jeg faldte. PINLIGT! jeg vil væde en million på at jeg var mere rød i hovedet end en tomat!.

Der var en lidt akavet stemning i starten men da de var de næste i køen kunne vi knap mok stoppe med at snakke igen. Det virkede som om vi kendte hinanden. Vi forlod lokalet og blev ledt mod udgangen.

Da vi var ude og Manden der fulgte os var gået ind igen begyndte det at regne let.

"OMG!!! vi har lige mødt 5sos!" skreg Cat og hoppede rundt sammen med mig og Natalie.

"og gæt hvad jeg fik!!!!" Skreg natalie endnu højere "jeg fik Ashtons cover til hans mobil!!!!" Hun skreg så højt at folk rundt omkring begyndte at kigge meget nu

"Godt nok er det ikke den samme iphone, men det er ligemeget" hun skreg ikke mere og vi stod nu bare stille.

"Isac kommer først om en time" sukkede Natalie.

"Hvad gør vi så? koncerten og meet up er færdige om fyrre minutter" Sagde cat opgivende og satte sig på kanstenen. jeg gjorde det samme og Natalie fulgte trop. Jeg havde mine høretelefoner med i taksen hvilket jeg var ret glad for nu, hvor jeg kunne side og hære musik istedet for at vente.

Jeg valgte en tilfældig playliste. Jeg lukkede øjnene og koncentrerede mig om teksten. På den måde lærte jeg hurtigere en sang. someone likes you spillede og jeg formede ordene med munden uden at sige dem højt. Det var en af mine ynglinds sange så jeg kunne den næsten udenad.

Cat prikkede mig skulderen og pegede på Natalie som sad med sin mobil og smillede over et eller andet. hun formede ordene med munden istedet for at sige dem: hvad høre du?. jeg rakte hende en høretelefon og startede sangen forfra. Han lukkede også øjnene og begyndte at synge stille med. Jeg sang også stillle med nu. jeg åbnede øjnene og så at Cat kiggede på mig, og jeg blev forlegen. Hun smilte imens hun sang og jeg sang videre.

Vi sang i et par minutter imens nummeret spillede i baggrunden. Vi sang ikke længere stillle til sangen. Sangen kørte som baggrund i vores sang. Natalie ville aldirg synge med, for hun hadede at synge.

Cat tog høretelefonen ud af øret og rejste sig, og jeg gjorde det samme.

"jeg tænkte at vi måske skulle sætte os bag bygningen, der er ikke så mange mennesker?" forelsog cat og vi gjorde som hun sagde.

Bag bygningen holdt en del busser og var indhegnede. Vi gik ind i indhegningen og satte os op ad stoltrådshegnet og fortsatte hvor vi slap. vi sang i lang tid men af alle de sange vi sang lød den første bedst. Måske fordi jeg havde sunget den mange gange så min stemme var øvet, for ellers var jeg ikke særlig god til at synge.

"skal vi ikke høre someone like you?" spurgte jeg og Cat nikkede. vi hørte den igen og selvføldelig sang vi med.

Minutterne gik og endelig kom Isac.

A love storyWhere stories live. Discover now