Frankfurt!

351 10 0
                                    

Kvinden sprang op fra sin stol og løb over til mig og Marcus og omfavnede os ''du må være Anna'' sagde hun da hun omfavnede mig ''jeg er Alenga, din fars kæreste'' Alenga smilede og vidste hvor vi skulle side ved bordet. jeg hjalp Marcus over på en stol og kørte hans rullestol lidt væk. ''Vil du ikke lige præsentere dig selv?'' spurgte Alinga ''øh jo, jeg hedder Anna, og jeg er kærester med Marcus. jeg bor lige nu i Hollywood sammen med tre andre'' sagde jeg. Alinga kiggede forventningsfuldt på mig, men der kom ikke mere ''okay, hvad med at vi alle præsentere os for Marcus og Anna'' sagde hun lidt efter og smilede stort.

. . .

Der var gået et par dage siden jeg mødte min 'nye familie' og jeg havde snakket lidt med min far og vi var blevet lidt bedre sammen. Selvom at stemningen stadig var akavet og at jeg aldrig ville betro ham.

Mig, Cat og Natalie var blevet ret gide venner og vi havde alle en ting til fælles: vi elskede 5sos! og vi skulle faktisk til koncert snart. Liam var faktisk i familie med Ashton fra 5sos men det var så langt ude at de ingen kontant havde. men alligevel havde de fået os med til koncerten! Koncerten blev afholdt i Frankfurt så vi skulle flyve derover og overnatte er par dage. jeg glædede mig helt vildt, der var bare det med at jeg havde det forfærdeligt med at forlade Marcus, men liam havde lovet at passe på ham.

''Hvad tænker du på?'' spurgte Marcus som rev mig ud af tankerne. ''bare vores tur til Frankfurt'' sagde jeg ig sukkede. Marcus kom humpende over til mig og satte sig ved siden af mig ''det bliver så fedt'' sagde han og smilte hans skønneste smil. jeg kunne ikke lade være med at smile ved tanken om turen ''det håber jeg'' sagde jeg og kyssede ham hurtigt.

''Jeg er så ked af at jeg roder dig ud i alt det her'' sagde han og blev helt slukket ''hvad mener du?'' spurgte jeg nok lidt dumt ''altså alt det her med at jeg er helt afhængig af dig fordi jeg snart skal dø'' sagde han meget alvorligt ''det må du ikke sige! jeg gær det fordi jeg elsker dig'' sagde jeg og smilede mit sande smil. ''jeg elsker dig!'' sagde han så og jeg blev en smule overrasket ''jeg elsker dig mere'' sagde jeg.

jeg  rejste mig ''vil du med nedenunder?'' spurgte jeg ham, for det var min plan at gå nedenunder ''nej jeg bliver bare her'' sagde han og lagde sig til rette i sengen og rakte ud efter hans iphone ''okay'' sagde jeg og gik. der var ikke rigtig nogle mennesker nedenunder, til at underholde mig så jeg gik ind i stuen. 

Jeg satte mig i den tomme sofa og tændte for tv'et og sippede lidt rundt. Jeg kunne høre nogle komme bag mig men lid mig ikke bemærke. ''hej'' sagde natalie og satte sig ved soden af mig. hun lød ret trist ''hej'' sagde jeg og studerede hendes ansigt. ''Noget galt?'' spurgte jeg så. hun sukkede og kiggede på mig ''jeg syntes bare det er så sundt at forlade Mads nu hvor han har det så dårligt'' svarede hun opgivende. mads?! min storebror? hvad er der galt med ham, tænkte jeg ''har Mads det dårligt?'' spurgte jeg panisk. jeg kunne se at hun overvejede svaret før det kom ''altså Emma har været ham utro flere gange så nu har han slået op med hende'' okay slå mig med en hammer! hvad har hun?! det kan godt være at jeg virkelig hadede Emma men at være min storebror utro er da for meget!

''Jeg går op til ham'' sagde jeg og rejste mig ''vent!'' Råbte hun og tog fat om mit håndled hvilket fik mig til krympe af smerte over cuttene. ''jeg tror hellere han vil være alene'' sagde hun undskyldende ''okay sagde jeg og satte mig med et bump.

Vi sad lidt i stilhed før vi besluttede at se en film. vi var cirka kommet halvvejs da de andre kommer ned. Det vil sige udover marcus. de satte si ghos os og det var faktisk virkelig hyggeligt at se film, hele familie .

A love storyWhere stories live. Discover now