Tenerife!

464 14 2
                                    

Vi sad i bussen på vej til vores hotel. De to sidste dage på arbejdet havde været lange, samt flyveturen. Jeg sad og halv sov op ad Marcus. Marcus sov som en sten lænet op ad mig. Vi havde kørt i en lille halv time hvilket betød vi snart var der. jeg vækkede Marcus og bad ham gøre sig klar til at forlade bussen. han gryntede lidt og gned sig i øjnene før han begyndte. vi steg af bussen og fandt hotellet. vi skulle bo på 'Don José' ''hvis du får nøglen til værelset kigger jeg lige herovre'' sagde jeg og gik over mod en lille reol med bøger. Marcus kom over og lagde sine arme om mig og hans hovede hvilede på mine skulder.

''Hvad tænker du på?'' Spurgte han ''hvor dejlig du er'' sagde jeg for sjov og kyssede ham på munden. Vi gik op på værelset som lå på fjerde sal. Vi pakkede hurtigt ud og besluttede at få noget at spise da det var aften.

. . .

''Er du snart klar?'' Klagede Marcus ''ja ja'' sagde jeg og forlod badeværelset ''wow'' sagde han da han så mig. jeg smilede bare til ham. Jeg tog mine stilletter på og mine solbriller. jeg gik ud til Marcus som stod i gangen og ventede ''klar!'' sagde jeg og tog hans hånd. vi flettede vores fingre sammen og gik mod et diskotek.

Vi fandt det perfekte sted og gik ind. Vi besluttede at sætte os ved et bord og jeg kunne mærke at jeg havde det en smule skidt. ''jeg henter nogle drinks'' sagde Marcus og gik for at hente dem. Jeg begyndte at svede og blive svimmel. det dunkede for ørene og min mund var tør. jeg kunne høre at han kom med drinksene og satte dem på bordet. ''er der noget galt skat?'' spurgte han undrende ''jeg har det bare lidt dårligt men det bliver bedre om lidt'' svarede jeg og smilede falsk. jeg tog et sug af drinken men det hjalp overhovedet ikke, tværtimod fik jeg det være.

''Skal jeg følge dig hjem?'' spurgte Marcus og tog min hånd ''jeg kan godt finde vej fra restauranten'' svarede jeg og tog mine stilletter af. Marcus kom over til mig og hjalp mig op. Han støttede mig Hele vejen over til restauranten. ''ses skat'' sagde han og kyssede mig på munden ''ring, hvis der er noget'' sagde han før han vendte ryggen til mig og gik. jeg kæmpede mig resten af vejen hjem og sov så.

Jeg vågnede da Marcus kom hjem. han gik direkte ind i sengen og lagde sig. det var mærkeligt! han plagede at holde om mig men nu lå han bare der.

''Er der noget galt skat?'' spurgte jeg. jeg satte mig op i sengen og tog hans hånd ''der er noget jeg skal fortælle dig'' sagde han og jeg bliv en smule bange. ''jeg har været sammen med en anden'' sagde han og kiggede ned. jeg fløj op fra sengen ''HVAD HAR DU?'' råbte jeg lige op i fjæset på ham ''SIG DET ER LØGN. VI HAR VÆRET SAMMEN I FIRE DAGE OG SÅ ER DU MIG UTRO?'' Marcus rejste sig også fra sengen ''Lad mig tale ud!'' sagde han så ''NEJ MARCUS JEG VIL IKKE HØRE ET ORD MERE FRA DIG! VI TO ER SÅ FÆRDIGE!! Gå'' beordrede jeg ''HØR HER! HVER ENESTE DAG SKAL JEG LYTTE PÅ DIG, MEN DU VIL IKKE ENGANG LYTTE TIL MIG I FEM MINUTTER'' råbte Marcus til mig ''GÅ!'' Råbte jeg bare som svar. han gik ud af døren og videre ud i gangen ''og mig som troede du var bedre end Josh!'' råbte jeg efter ham. han smække de hoveddøren hårdt i.

Jeg løb ud på badeværelset og låste døren. jeg fandt min racor og skar fire fine snit i min arm. en for hver dag med Marcus. Her sad jeg så, i al min elendighed med tåre væltende ud af mine øjne og omringet af mit blod. jeg sad her i flere timer og græd før jeg besluttede dette: han skulle ikke se mig svag! så jeg rejste mig og gik ind i bruseren. det sved vildt i mine sår og mine øjne var ophævede og røde af gråd. Jeg gik ud af badeværelset og ind i soveværelset. men lige da jeg så Marcus' solbriller som lå i vindueskarmen begyndte jeg igen at stor tude. jeg havde aldrig elsket et menneske så højt som jeg elskede Marcus.

Mine sår var igen begyndt at bløde men min arm holdte jeg væk fra mig så jeg ikke skulle gå i bad igen. jeg hulkede kraftigt og følte mig elendig. men det var jo ham der havde gjort noget forkert og ikke mig.

Lidt efter ringede min telefon og jeg løb ud efter den i tilfældet af at det var Marcus. det lyder måske forkert men jeg ville så inderligt gerne høre hans stemme sige undskyld, selvom det kun var et par timer siden jeg slog op . Jeg tog telefonen og kiggede på displayet og der stod 'alarmcentralen'

A love storyWhere stories live. Discover now