Morning beauty

476 14 0
                                    

Jeg var virkelig træt efter den lange flyvetur, men jeg måtte op nu for om blot to timer skulle jeg til sangtimer. Jeg vandrede ud i køkkenet for at finde noget mad men eftersom vi kom i går aftes og der ikke var nogen a-mennesker var der ikke noget mad, så jeg gik ned til restruanten for at få morgenmad. jeg havde slet ikke tænkt på at jeg havde nattøj på og uglet hår og make-upen fra igår som jeg ikke nåede at fjerne før at jeg sov. jeg havde bare tær og mit hår sad i en knold. 

Jeg satte mig ved et bord lidt væk fra vinduerne, så folk udefra ikke skulle blive skræmt. en tjener kom over og spurgte hvad jeg ville have og jeg bestilte pandekager. da jeg havde spist gik jeg op på mit værelse for at gøre mig klar. 

Jeg var klar til at gå da Terra stoppede mig "hvornår er du hjemme?" spurgte hun."klokken halv otte" svarede jeg. "whuut!! hvad skal du lave i seks timer?" spurgte hun overrasket "først to timers sang undervisning, så prøvning af kjoler og sko, samt øvelse i at bevæge sig i stilletter, det tager kun en timer, så kommer der en frokost på en time og til slut skal jeg træne i at slå og sparke falsk." sagde jeg og hun gloede med store øjne." hold da op, en lang dag" sagde hun "det siger du ikke" siger jeg og går ud fra vores værelse for at få en taxa til øvestedet.

Jeg kommer til stedet og finder hurtigt lokalet som vi skal øve i og vi begynder at synge. bagefter prøver jeg de fineste kjoler og dragter jeg skal have på i scenen, og nu var der endelig frokost! jeg gik på Joe and the juice og fik en sandwhich og en ironman. De er endelig sjovt at det kun er drenge der arbejder derinde. Ikke bare drenge men pæne drenge!.

Da jeg var færdig med at spise gik jeg tilbage til øvelokalerne og vi begyndte at øve i at kæmpe falsk. alt i alt var det en hyggelig dag selvom den var lidt lang. Da jeg kom hjem havde de lavet aftensmad som stadig stod fremme på bordet. Jeg snuppede en tallerken og satte mig ind på mit værelse. Da jeg var færdi med at spise gik jeg jeg ud i køkkenet og vaskede op.

Klokken var halv ti og jag satte mig ind i stuen til de andre. De sad og så en film der vist nok hed Beautiful creatures og den var faktisk ret god. "skal vi ikke lave noget?" spurgte Terra. "vi kan lave truth or dare!" foreslog Marcus, og det gjorde vi så. "truth or dare, Anna?" spurgte Andrew. "dare!" sagde jeg selvsikkert. "Marcus skal sove inde ved dig i nat!" sagde han og grinte lumsk. "han kan ikke være der!" protesterede jeg."det er ikke mit problem" sagde Andrew og grinte. 

"truth or dare, Terra?" sagde jeg og kiggede lumsk på hende. "Dare" sagde..eller retterer hviskede hun "Andrew skal sove inde hos dig i nat" sagde jeg og grinte...hævn haha.... "hun tøvede men sagde så "okay" "yes" sagde Andrew. selvom vi kun havde været sammen i et par timer havde jeg en hel kklar fornemmelse af hvordan alle er: Marcus, den søde, charmerende lillebror, Andrew, en selvsikker scorekaj og Terra, den  søde men seje højtråbende pige. 

KLokken blev tolv og jeg besluttede at gå i seng. Jeg havde helt glemt at Marcus skulle sove inde ved mig!. Jeg skiftede tøj og fjernede min make-up og lagde mig så i sengen. Så kom Marcus.... han lagde sig ved siden af mig men fordi sengen var så lille lå vi meget tæt. Hvilket ikke gjorde så meget for Marcus er altså ret sød. jeg er vist ude hvor jeg ikke kan bunde.... Jeg mener Josh er min kæreste som ikke ved at jeg opdagde ham sammen med en anden, Emil er min bror som jeg hemmeligt kysser med og Marcus er en fyr jeg har været sammen med i to dage OG NU LIGGER VI OG SOVER SAMMEN... Flot Anna, virkelig flot! 

A love storyWhere stories live. Discover now