Marcus lå og sov da jeg vågnede klokken to om natten. Jeg satte mig op i sengen hvilket resulterede i at Marcus vågnede. Han gned sig i øjnene og gabte "hvad nu?" Spurgte han træt "jeg syntes bare jeg hørte noget" sagde jeg "det er sikkert blæsten udenfor!" Sagde han og satte sig op "nå men jeg behøves ikke at sove her længere hvis du gerne vil sove alene" sagde han " nej!, du skal blive her hvis der kommer nogen" sagde jeg, enlig mest bare for sjov og for at få ham til at blive " okay" sagde han og lagde sig ned i sengen igen. Jeg lagde mig og rykkede mig ind til ham. Han lagde armene om mig og vi lagde i ske. Han kørte sin ned ned langs min side indtil han nåede numsen så stoppede han og lod hånden hvile. Typisk drenge! Jeg kunne mærke varmen fra hans krop hvilket gjorde mig tryg. Det var lang tid siden at mig og Johs havde lagt sådan, men jeg havde opgivet at prøve. Jeg kunne høre på hans åndedrag at han var faldet i søvn nu.
. . .
Der var nu gået lidt tid siden mig og Marcus sov sammen. Alle i huset var blevet gode venner, især mig og Marcus. vi var blevet meget tætte og det var som om vi havde været venner for altid. Han havde inviteret mig og Terra til fest et stykke her fra. Marcus' hus lå i samme by som der hvor festen blev holdt.
lige nu stod jeg og gjorde mig klar sammen med Terra. Vi var næsten færdige og det var godt for vi var en smule forsinket. ''er i snart klar?'' råbte Marcus nede fra gangen ''jep'' svarede jeg og skruede låget på min mascara. Vi gik ned i gangen til Marcus og tog sko på. køreturen derover varede ca 20 minutter. Da vi ankom var der ikke særlig mange mennesker. Måske 10-15 stykker eller sådan noget.
. . .
Der var gået er par timer og vi var alle berusede.. især mig og Terra... Men det gjorde bare det hele meget sjovere. Vi stod og dansede da Marcus og Whilliam kommer over. William var bartenderen som havde fået en pause nu. Vi dansede alle tre sammen og vi havde det meget sjovt. Men jeg syntes ikke at William var fuld nok så jeg gik op til baren, og spurgte den anden bartender om to drinks. Jeg tog dem med ned til ham og vi besluttede os at sætte os i en sofa. vi snakkede i noget tid, om alt muligt men så sagde han "Jeg tror at Marcus er vild med dig". jeg smilte for mig selv ved tanken om Marcus. "lad os finde ham" sagde jeg og vi rejste os op. vi fandt Terra og spurgte om hun havde set Marcus. "øhh ja, han står vidst ved baren" sagde hun imens hun dansede med en eller anden fyr.
vi gik mod baren da vi fik øje på ham...han stod og kyssede med en pige. Kysset var kort og så meget falsk ud, men alligevel ! Jeg troede vi havde noget sammen! godt nok havde vi aldrig kysset eller noget men jeg troede han kunne lide mig. Jeg stod og stirrede med åben mund og det gjorde William også. "jeg troede du sagde han kunne lide mig!" Råbte jeg ind i hovedet på ham og gik. Det var måske lidt ondt af mig, for det var jo ikke hans skyld at han kyssede en anden.
Jeg løb udenfor og satte mig på grasset. Jeg kunne høre nogen komme gående bag mig og jeg råbte "GÅ!" efter personen, men skridtenede kom nærmmere. personen satte sig ved siden af mig og jeg kunne skimte ud af øjenkrogen at det var Marcus. "hvad er der galt?" spurgte han forvirret. "ikke noget" snerrede jeg af ham. "jeg vil hjem til hotellet" fortsatte jeg. "vi har et lille problem" sagde han så, "HVAD?" råbte jeg og kiggede på ham. Jeg tror han blev overrasket over at jeg græd "Joe er for fuld til at køre os" sagde han usikkert. Det var enelig ret synd for ham, for han vidste jo ikke hvad der var galt eller hvorfor jeg var sur på ham. "hvad gør vi så?" spurgte jeg. "vi går hjem til mig og overnatter. Jeg har en gæsteseng" sagde han "lad os finde Terra" var min ensete kommentar.
Terra sad på skødet af den samme dreng som hun dansede med tidligere. "Vi tager hjem nu, skal du med?" råbte jeg til hende "nej tak. Jeg sover hos Felix i nat" sagde hun og kyssede drengen som hun sad på.
vi gik vejen hjem til Marcus og der var akavet stilhed i mellem os. Men jeg nød det. Vi kom til et stort hus hvor vi gik ind "wow er du millionær?" sagde jeg, mest for få stemningen løftet. "tjaaeh det giver godt at være sanger og skuspiller" svarede han. "okay" var mit eneste svar og igen blev der akavet stilhed. "øhm dit værelse er det til højre fra køkkenet" sagde han. "du får det store værelse, så skal jeg nok tage det lille gæsteværelse" "okay" var mit eneste svar og jeg gik derind.
Rummet var stort og midt i det stod en dobbelt seng beklædt i lilla og blå. Man kunne godt se at det var et drenge værelse. I det ene hjørne var der et stort skab med et lille spejl og der gik jeg hen. Jeg kiggede mig i spejlet og så en trold... Og trolden det var desværre mig.. Min mascara havde løbbet ned af mine kinder og ned af min kjole.
Det bankede på døren og Ind kom Marcus "hej jeg ville bare lige give dig nogle håndklæder hvis du skulle i bad i morgen" sagde han og lagde en bunke håndklæder på stolen. han kiggede på mig og så hvor meget jeg havde grædt "åeh, jeg hader og se dig sådan!" sagde han og gik over i mod mig. Han trak mig ind i et kram og mine tårre begyndte igen at flyde ud.
Vi stod og krammede i lidt tid før han sagde "er det fordi jeg kyssede Monica" sagde han og jeg svarede ikke. Han trak mig lidt ud fra ham og så han kunne kigge mig i øjnene men jeg kiggede bare ned i gulvet. "er du Jaloux?" spurgte han og smilede. Han bed sig i læben og satte sine fingre under min hage og løftede mit ansigt op så vi havde øjenkontakt.
Han skubbede mig op af væggen så jeg blev en smule mast. han kyssede mig på munden og jeg gengældte det. "jeg troede ikke du var jaloux anlagt" sagde han og kyssede mig ned ad halsen. Den måde han kyssede mig på tændte mig og jeg spændte i lårene. jeg knappede en knap i hans skjorte op og kørte min hånd ind på hans mave. han smed mig over i sengen og satte sig på min mave. han bukkede sig og kyssede mig igen. Han fandt lynlåssen i min kjole og kørte den ned. Jeg knappede hans skjorte op....
YOU ARE READING
A love story
Teen FictionAnna's kæreste Marcus lider af en sygdom som kommer til at koste ham livet. Det ved Anna bare ikke før det går galt. Marcus ved at han ikke har lang tid tilbage men alligevel lader han Anna tage til koncert i den anden ende af landet. Anna tager afs...