Dejligt vejr!

441 14 1
                                    

Det var morgen nu, eller rettere formiddag. Klokken var 12 men vi var begge trætte efter en søvnløs nat....

I dag var der fantastisk vejr og vi ville bade vi havde bare det problem at mit badetøj lå derhjemme.

''Skal vi køre hjem og hente det?'' spurgte Marcus ''ligger der ikke en butik hvor jeg kan købe noget?'' spurgte jeg for jeg gad virkelig ikke køre 20 min. for at hente det. ''Øhm jo der ligger en på hjørnet, nede hved parken'' ''hvordan vidste du det?'' spurgte jeg drillende ''haha Øhh jeg ved så mange ting'' sagde han og grinte og jeg grinte selvfølgelig med. ''så lad os da tage derhen!'' sagde jeg og gik ud i gangen, Marcus fulgte trop og snart sad vi i bilen på vej mod butikken.

''hvad med den her?'' sagde Marcus og holdte en bikini op. ''tjaaeh jeg ved ikke helt med det der glimmer som er på den'' sagde jeg og nærstuderede den ''prøv den nu bare!'' sagde han og rakte mig den '' okay, okay'' sagde jeg og gik mod prøverummet. den sad faktisk okay ''hvad syntes du?'' spurgte jeg ham ''den er virkelig flot til dig, den fremhæver dine former og'' ''rolig nu, modespecialist'' sagde jeg for sjov og han fniste ''jeg tager den!'' sagde jeg og gik ind i prøverummet igen for at skifte til mit 'normale' tøj.

. . .

Jeg stod ved kantet og kiggede ned i poolen. Vandet der i var lidt koldt. Men jeg tror vi overlever. Jeg satte mig ned på kanten og stak benene i vandet. Jeg kunne høre Marcus kom bag mig. Han satte sig ved siden af mig. " ved du godt at vi har ferie om to dage?" Spurgte han mig, " ferie?" Spurgte jeg forvirret " ja, når der er gået to måneder har man ferie i en uge" sagde han og kiggede på mig "ej hvor fedt!, det stod der ikke noget om i mailen" sagde jeg og kiggede overrasket på ham. "Jeg tænkte på om vi skulle tage ud og rejse sammen, jeg ved godt at vi kun har en uge, men jeg længes efter at rejse ud og holde fri"

Mega god ide!! Så skulle vi på kæreste-ferie for så slap vi får at fortælle nyheden så kunne de selv regne den ud!

"Ja det kan vi da godt!" Sagde jeg og jeg kunne se at han blev glad. "Jeg har faktisk fundet en ferie til Tenerife" sagde han og vi grinte begge. Jeg tog hans hånd og sprang i vandet. Han fulgte selvfølgelig med efter som at jeg holdte i hans hånd.

. . .

Vi havde badet i noget tid og vi besluttede at gå op "skat, mit tøj ligger der hjemme, her har jeg kun min kjole" sagde jeg " Øhm du kan bare låne noget af mig" svarede han og jeg tog hans hånd "okay" sagde jeg og kyssede ham på kinden "vil du i bad først?" Spurgte han rigtig gentle " ja tak" svarede jeg "okay så finder jeg lige noget tøj til dig" sagde han og gik. Jeg gik ind på badeværelset og tog mit tøj af. Vandet var næsten blevet varmt da jeg gik ind.

'Bank, bank' "jeg har dit tøj med" sagde Marcus. Jeg foldede et håndklæde om min krop og låste op "værsgo" sagde han og rakte mig håndklædet "tak" sagde jeg og lukkede efter mig.

Da jeg var færdig med at bade gik jeg ned til Marcus. Han lå i sofaen med sin mobil. Jeg listede mig om bag sofaen og sprang op for at give ham et chok. det virkede! Marcus sprang op med et skrig og jeg var flad af grin. da jeg havde grint ud sagde jeg ''vi må nok hellere tage tilbage til de andre, på hotellet'' og Marcus var enig.

vi pakkede mine ting og kørte mod hotellet. ''ej det her er min ynglings sang'' sagde jeg og skruede op og begyndte at synge med.

''Everybody need inspiration, everybody needs af song...''

Marcus begyndte også at synge med og jeg tror da det lød godt. Som skuespiller skal man jo kunne synge lidt og det kunne jeg også, men Marcus sang helt fantastisk!

Desværre var vi der nu men jeg blev altså lige nød til at høre sangen færdig før jeg kunne gå. Marcus blev hos mig til at sangen var færdig, så gik vi ind.

''Jeg troede ikke at du kunne lide miley cyrus'' sagde Marcus da vi tjekkede ind på hotellet. ''tjaaeh, jeg er nu ikke fan af hende men sangen er god. jeg vidste ikke at du havde hørt den før, jeg mener det er der ikke så mange der har, for den køre ikke i radioen''. Sagde jeg og kiggede på ham

Damen i receptionen rakte os nøglen og jeg tog imod den.

''jeg hørte den i slutningen af 'the last song''' svarede han ''er det ikke en tøsefilm?'' spurgte jeg drillende ''jo men jeg er også lidt af en tøs nogle gange'' svarede han og jeg grinte af hans svar ''der har du ret i!'' sagde jeg og låste op ind til hotelværelset.

Det lugtede mærkeligt derinde og vi begyndte straks at finde ud af hvor lugten kom fra. Men det var ikke så svært for den kom fra stuen hvor Tamara lå i sofaen med en brækspand.

''Tamara hvad er der sket!'' Sagde jeg og satte mig ned til hende. '' jeg sover min brandert ud'' sagde hun. hin lugtede stærkt af alkohol og kast op. ''Jeg tager hende i bad og du ruder op her!'' sagde jeg til Marcus og han nikkede ''kom så Tamara nu skal vi op og i bad'' sagde jeg imens jeg trak hende op og stå. Jeg lagde min arm om hende, men jeg kunne ikke holde hende så hun faldt til gulvet med et bump. Andrew kom farende ud og stoppede overrasket da han fik Øje på mig og Marcus. han hjalp Tamara op og sammen fik vi hende op til badeværelset ''så klare du den selv herfra'' sagde jeg og lukkede døren.

Marcus var færdig med at Ryde op og stod og børstede på det lille badeværelse ''godnat skat'' sagde jeg og kyssede ham på munden ''mmmh, mint'' sagde jeg drillende og forlod badeværelset.

A love storyWhere stories live. Discover now