14

15 2 0
                                    

Dziś obudził mnie dzwonek telefonu, mama dzwoniła do mnie 4 razy mówiła tydzień temu, że będziemy jechali do psychologa więc może dlatego tyle razy dzwoniła, postanowiłam do niej zadzwonić.
1 sygnał... 2 sygnał... 3 ...
-Tak skarbie?
- W końcu, po co dzwoniłaś 4 razy?
- By ci przypomnieć iż to dzień gdy jedziemy do Psychologa, przyjedziemy do ciebie o 11:30. Psychologa masz na 12:30 ale za nim tam dojedziemy to zminie nam 40 minut około. Więc się szykuj.
-Dobrze, Pa.
-Do zobaczenia.

Ubrałam dziś czarne rurki, białą bokserke i do tego katanę khaki, włosy uczesałam w 'nie udanego' koka, pomalowałam lekko brązową, matową, pomadką usta i rzęsy tuszem. Gdy zobaczyłam na zegarek na mojej prawej ręce zadzwoniłam do taty.
-Halo?
-Gdzie jesteście? Za ile będziecie?
-Na razie stoimy w korkach ale za 10/15 minut powinniśmy być już.
-No dobra to poczekam.
- To paa.

W sumie nie miałam co robią więc położyłam się na szpitalnym łóżku i myślałaś jak idzie Leo zabieg... Mam nadzieje, że wszystko pójdzie po mojej myśli... Po zabiegu 2 dni będzie uspany bo środek tak działa by wszystko się zregenorowało. Więc pozostaje mi tylko na razie Larissa.

*15 minut potem*
- no w końcu jesteście.
- Tak, my też się cieszymy, że cie widzimy Haha.- powiedział tata.
-Wrr - odpowiedziałam, po chwili śmiejąc się wraz z nim.

Gdy wyjrzałam za ramie taty, dostrzegłam osobę, której się nie spodziewałam.
Była to Larissa, Poszłam do niej by się z nią pożegnać, ponieważ wyjeżdżam na 3h z dojazdem i czekaniem. Później może pojedziemy do Maka coś zjeść.

- Pa Larissa.
- Pa Emma, trzymaj się.

Gdy już się pożegnałam z Larissą, poszłam z rodzicami do czarnego BMW i pojechaliśmy.
- Znalazłaś sobie przyjaciółkę?- Powiedział tata.
- Tak...-Odpowiedziałam.
-Tylko?
-I przyjaciela, a co?
- A nic, tak sie pytam.
-Yhy...

***
Sorka, że rozdział jest tak późno ale nie miałam weny twórczej by go napisać i myślałam o swoich marzeniach itp.

Miło mi będzie jeśli zostawisz ★★★ ❤!
Mam nadzieje, że wam sie podoba.
Jeśli macie jakieś uwagi, to możecie je w komentarzu napisać. 😊

Dobranoc 00:20 😴

Thank you for beingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz