6. Mami, já se bojím

155 9 0
                                    

Holly
Smečka nám nabídla pomoc. Pomůže nám v jakýkoliv moment. Ben pak taky odešel a já šla s mamkou nahoru do svého pokoje. Lehla jsem si a zatahala ji za tričko. Lehla si ke mně. ,,Mami, já se bojím." ,,A čeho?" ,,Té Melissy..." Vzlykla jsem a stekly mi slzy. ,,Neboj se. Nikdo ti neublíží. O to se postarám." ,,Co když se ale stane něco tobě?" ,,Neboj se, i kdyby tak se o tebe Esme s Carlislem postarají. Nic se ti nestane." Pevně jsem ji objala a ona mě. Takhle jsem i usnula.

Molly
Holly usnula a nepouštěla. Nechala jsem ji spát a přemýšlela nad tím vším. Po chvíli se otevřeli dveře a v nich se objevil Luke. Usmála jsem se a on si lehl za Holly. ,,Bojí se, že? Edward mi to říkal." ,,Ano." Políbil mě a přehodil přes všechny tři peřinu. ,,Nic se vám nestane, o to se sám postarám." Zašeptal, než jsme usnuli a já se usmála. Na to jsem hned usnula.

Luke
Čekal jsem dlouho, než Molly usne a Cullenovi odejdou. Pomalu jsem se zvedl a opatrně odešel. Před domem jsem se přeměnil na vlka a běžel po Mollyiným pachu. I když jsem ten pach cítil nahoře, stejně jsem se trochu orientoval a věděl, odkud letěla. Doběhl jsem ke staré opuštěné kobce. Byla to velká dálka, možná to bylo i na kanadském území. Vešel jsem dovnitř a procházel chodby. V vězeních bylo několik lidí, mrtvol a kostí. Za sebou jsem uslyšel hlas s zavrčením. Otočil a spatřil ji. ,,Minule tu byla Molly a ten se tu ukázal její povedený manžílek." ,,Co chceš Melisso, chceš zabít Molly?" ,,Ne, jen se jí pomstít a zničit život." ,,Zabij mě a ji nech. Dohodnuto?" ,,To by bylo lehké." ,,Melisso. Najdu tvoji povedenou dcerušku a zabiju ji, pak uvidíme, jestli mě budeš chtít zabít." Probodávala mě pohledem. ,,Platí." Natáhla ruku a já se jí chytl. Shodila mě na zem. ,,Jsi tak naivní. Myslíš si, že ji nechám být?" ,,Slíbila jsi to." ,,No a?" Trhla mou rukou tak silně, že mi ji utrhla. Vykřikl jsem bolestí. ,,Dej sbohem. V nebi se setkáš s Molly."

Dívka z říše zvířat 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat