38. Prozrazení

138 7 0
                                    

Molly
,,Dobrý den." Odpověděla jsem a vzala dvoje šaty, které mi padly do rukou a šla rychle do kabinky. ,,Netušil jsem, že t-vás tu potkáme." ,,Ani já a jaké to je štěstí." Usmála jsem se nervózně a zalezla dovnitř do kabinky. Proč se s nimi nebavím a tajím, že jsem to já. Měla bych se s nimi vídat... Ale já je chci chránit... Takhle? To je fakt chránění.... Zamumlalo moje vědomí. Ježíši... Já si vzala dvoje růžové šaty. Vyzkoušela jsem si je a pak je vrátila. Nakonec jsem si vzala fialové šaty a zaplatila je. K tomu jsem si zašla do obuvnictví a vzala si fialové krajkové baleríny. A koho jsem tam nepotkala? Zákon schválnosti jsem tam potkala Cullenovi. Musela jsem je ignorovat, protože to jinak nešlo. Zaplatila jsem je a došla do auta. Jela jsem celkem rychle... To mi ale nevadilo.

...

Molly
Jeli jsme Zaynovým autem. Kath měla rudé šaty s rozparkem, Beth měla zas béžové šaty s třpytky, které byli na hrudi a směřovali až k pravé strany bodu. Nepřemýšlela jsem nad tím, že bych se nějak hodně líčila. Jen jsem si natřela růžovou rtěnku a nafialovělé stíny. Nepřeháněla jsem to.
Tušila jsem, že ten večírek je na počest nového doktora a to byl Carlisle. Beth, Kath a i Zayn to věděli, co se stalo... Byla jsem za to ráda, protože nevím, jak bych to vyřešila.
Dojeli jsme tam a všichni vešli do baru. Hudba tu hrála i sto šest, několik párů bylo na parketu a my šli rovnou k baru. A ano, seděli tam všichni. Byl tam i pan primář. ,,Dobrý den pane primáři... Dobrý den pane Cullene." ,,Dobrý den. Kohopak nám to vedeš?" Zeptal se zvědavě primář. Mě ještě neviděl... On je taky noví ale ne dlouho. Nastoupil před třemi měsíci.
,,Tohle je má partnerka Katherine, její sestra Elizabeth a moje dlouhověká přítelkyně Sally Call." ,,Rád vás všechny poznávám." Jeho pohled, jako Cullenů, byl zabodnutý do mě. ,,Musím říct, že fialová vám sluší." ,,Děkuju." ,,Pijete?" ,,Jsem spíše a..." ,,Ano... Ráda se někdy napije." Odpověděla za ke Beth a já po ní hodila vražedný pohled. V mých očích se museli objevit nebezpečné jiskřičky. Pan primář se zasmál. ,,Tak to si určitě dáte červené víno se mnou, že?" ,,Omlouvám se, ale ne. Doma mám dceru a nechtěla bych přijít celá opilá. Ale určitě si za mě dá Elizabeth." Usmála jsem se sladce a odešla k nějakému stolu, kde jsem si mohla sednout. Dívali se na mě, jako bych se pomátla. To jsem ale ignorovala. Katherine odešla se Zaynem na pódium, Beth s primářem. Stejně jsem si objednala nějaké víno a když jsem se napila, přišel ke mně nějaký muž. Jakmile jsem se na něj podívala, hned jsem věděla, kdo to byl...
,,Nezatancujete si?" Nabídl mi a já jen pokrčila rameny. Nabídl mi rámě jako nějaký gentleman... Přijala jsem ho lhostejně a nechala se odvést na parket. ,,Sluší vám to." ,,Neříkejte pane Cullene.... To už mi říkal i pan primář." Náhle se mnou zatočil a přitáhl k sobě. Skončila jsem na jeho hrudi. ,,Vím, že jsi to ty..." ,,Kdo?" ,,Nedělej blbou, Molly... Poznali jsme to všichni..." ,,I kdyby se jmenuju Molly, co vy s tím pane Cullene? Co byste udělal, kdyby se ta vaše Molly vrátila..." ,,Byl bych nadšený... Nadšený z toho, že je živá a ne mrtvá... Tvá dcera tě taky potřebuje." ,,Omlouvám se pane Cullene... Mám dceru doma, která spí." Chtěla jsem od něj odejít ale rukou si mě otočkou přitáhl k sobě. Chytl mi ruku a ukázal mi ji. ,,Díky tomuhle poznám, že jsi to ty..." Podívala jsem se na něj a myslela, že se zavraždím... Proč jsem si musela brát ten náramek. Náramek s jménem Cullen.

Dívka z říše zvířat 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat