42. Denissa se vrátila

132 6 0
                                    

O dva dny později
Molly
Zayn, Katherine a Elizabeth nedorazí, protože mají něco na práci. Chápu je, i já jsem se párkrát vymluvila, protože jsem si chtěla užít i Charlie nebo mi bylo špatně.
Dneska odjíždíme. Je neděle. Prodloužila bych si ho na celý týden ale nemohla jsem. Mám práci. Charlie jsem sbalila věci a ještě jednou jsem s ní šla na sjezdovku.
Cullenovi jsem tam už nepotkala, ale když jsem se vracela s Charlie na pokoj, spatřila jsem Carlislea s Esme, jak něco domlouvají u recepční. Na pokoji jsme se převlíkly a se všemi věcmi jsme se přesunuly do auta. Vrátila jsem klíčky, rozloučila se s Laylou a nasedla do svého auta. Vyjela jsem domů. Charlie asi po několika minutách usnula a já si ztišila rádio. Tak moc se mi stýskalo po Holly. Ráda bych ji objala ale nemůžu. Nemůžu se zatím prozradit, i když vím, že věří, že jsem to já.

Další den
Charlie
Maminka odešla do práce a já si s Evelyn zahrála člověče, nezlob se. Asi mě nechala vyhrát, to jsem ale neřešila. Ve dvě jsem uslyšela bouchnutí a já povyskočila. Dovnitř pak vešla nějaká paní s dvěma muži a ještě jeden mužům držící dívku. Byli hodně silní. ,,Chyťte tuhle a tu... S ní si dělejte, co chcete..." Ukázala první na mě a pak na Evelyn. Ten jeden mě chytil a ten druhý chytil Evelyn. Vykřikla bolestí a než jsem se nadála, praštil ji silně do hlavy. Vykřikla jsem s vyděšením.

Molly
Byla jsem na hodině a měla zrovna Edwarda a Bellu na hodinu matematiku. Dala jsem ji samostatnou práci a já sama seděla na své židli. Opravovala jsem písemky.
Někdo najednou vtrhl v půli hodině do třídy a všichni se na toho dotyčného podívali. Byla to Hannah, třídní učitelka této třídy. ,,Telefonát. Je to tvá dcera." Strnula jsem, tohle se mi rozhodně nelíbilo... Jediná, kdo mi volala z domova byla Evelyn... Charlie mi volala jen v těch nejnutnějších situacích. Přikývla jsem a vzala si to od ní. Odešla jsem na chodbu a telefon přiložila k uchu.
,,Mami..." Její plačtivý hlas mě velmi vyděsil. ,,Charlie.... Zlatíčko, co se děje?" ,,Mami.... Ona t... Tu j-je něja-jaká p-pa-paní...." Její hlas se vytratil. ,,Tvé dcerky potřebují pomoc. Kdypak jim pomůžeš?" Hned na to zavěsila a já věděla, že tohle je vážný problém. Denissa se vrátila.

....

Molly
Rychle jsem vyběhla do domu. Ředitelovi jsem nakecala nějakou výmluvu a za mě nastoupila Hannah.
Charlie seděla v klíně Holly a třásla se. Za nimi byl nějaký muž, Denissa seděla v křesle jako nějaký king, za ní ještě seděli dva muži. ,,Konečně jsme se dočkali!" ,,Mami..." Obě dvě plačtivě. Všimla jsem si, že Holly měla několik zraněních na rukou.
,,Co chceš, Denisso." ,,Co asi. Pomstu." Kývla na ty dva a oni se přeměnili na lva. Ušklíbla jsem se a sama se taky přeměnila na lva. Měla jsem o proti nim výhodu. Kdykoliv jsem se mohla přeměnit na co jsem chtěla.
Ten jeden na mě skočil a ja se vyhla. Když jsem je měla u sebe, použila jsem to, co mi dala Beth. Přeměnu na jinou osobu. Byla jsem si sama sobě podobná ale ona mi říkala, že jsem aspoň starší. Její sílu jsem použila proti nim jako nějaké bojové kouzlo. Odrazilo je to a oba skončili se zlámanými vazem. Takže ještě oni.

Dívka z říše zvířat 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat