Molly
Celkem jsme si pojezdily, potkala jsem několik přátel a pokecala chvíli. Charlie se učila dobře. Pomalu už mohla jezdit doma, jen vždy radši čekala ve prostřed kopce a na konci. Když jsme byli nahoře, potkala jsem Mandy s Alainem. ,,Pojedeš?" Ukázal na několik lyžařů. Ha. Závod. ,,Moc se mi nechce." ,,Ale diti. Jen jeď. Já ti ji vezmu dolů." Ukázala na Charlie, která horlivě přikývla. ,,Fajn. Nediv se ale, že jsi druhý." ,,Tak uvidíme." Charlie už jela s Mandy dolů a já s Alainem šla k nim. Zapsala se a čekala na start. ,,Hodně lyžařů čeká, až přijedeme. Čeká, kdo to vyhraje." Nad tím jsem se usmála a zavzpomínala na minulá léta. ,,Teď!" Trochu jsem zaostala a vyrazila šestá. To bude problém. Pustila jsem to a vyhýbala se lyžařům. Viděla jsem Alaina ve předu a věděla, že je první. Je to asi nejlepší lyžař, když nepočítám sebe. Vím, fandím si. Do uch mi zazněl hlas nějakého muže, který vyhlašoval, kdo a kde je. ,,Alain Moss vede, druhá Joe Koll, třetí Amber Katt. Kdepak máme Sally Call několikanásobnou vítězkyni? Pátá.... Čtvrtá..... Třetí.... Ještě kousek..... Druhá a...." Dojela jsem tam a smykem jsem zastavila. Rukama jsem se i zarazila, protože bych putovala až k přepážce lanovky. ,,Zajímavá podívaná." Ohlásil a ke mně přijela Charlie. ,,Mami! Jela jsi výborně!" Objala jsem ji a pohladila po hlavičce. ,,Vítěz." Usmál se na nás. ,,Kdo pak to je..." Podíval se do svého tabletu. ,,O malý kousek. Gratuluju." Podal mi ruku. ,,Děkuju." Usmála jsem se sladce a podívala se na Alaina, který se na mě polozamračeně. ,,Gratuluju k druhému místu." Potřásl s jeho rukou a pak moji. Mě ještě objal. ,,Vítězko. Příště tě porazím." ,,Jen si tak nefandi." Zasmála jsem se a on též. ,,Mami... Pojedeme zase!" Přikývla jsem a jela s ní k lanovce. Zavrávorala jsem, když do mě někdo narazil. Podívala jsem se na toho dotyčného. ,,Skvělá jízda. Gratuluji." ,,Děkuju." Usmála jsem se a potřásla si s jeho rukou. Měl pevný stisk jako vždy. Jaké by asi bylo objetí? ,,Mami!" Vyjela jsem za ní a nachystala se. Zasmála se, když do nás lanovka narazila a vyjely jsme nahoru......
Molly
Když jsme asi po pátý jeli dolů, uviděla jsem, jak se Emmet svalil. Všichni se na něj ze zdola podívali. Rosalie trochu starostlivě. Charlie byla asi v půlce kopce a já sjela k němu. ,,V poho?" ,,Ehm... Jo." Podala jsem mu ruku a on se díky tomu zvedl. Chtěla jsem jet ale chytil mě za ruku. ,,Chápu, že máš pádný důvod krýt svoji totožnost, ale vždycky budeš patřit do naší rodiny." ,,Nechápu vaši otázku a nechápu, proč mi tykáte." Řekla jsem a vytrhla se z jeho ruky. Vyjela jsem dolů a kývla na Charlie, aby vyjela. Jela hned za mnou, takže dolů jsme dorazily hned. ,,Jdeme na pokoj, jo?" Přikývla a obě jsme si sundaly lyže. Dneska to byl den a ty další! No do hajzlu.
ČTEŠ
Dívka z říše zvířat 2
FanfictionMolly je šťastná s Lukem a bude s ním mít i miminko. Co se stane, když malá holčička bude v ohrožení života a ve svých patnácti letech bude muset čelit své protivnici, která je dcera Liama. Molly, Luke, Cullenovi a ostatní ji budou muset hlídat a bu...