22. Tady bydlím?!

129 8 0
                                    

Carlisle
Když jsem se vrátil s jídlem, obě dvě spolu o něčem diskutovaly. Molly byla trochu zamlklá, ale na Esme odpovídala. Tác s jídlem jsem položil na stůl a Molly si k němu sedla. Sedl jsem si k Esme na židli, vzal jsem si ji na klín a pozoroval ji.
,,Nabídla jsem Molly, že si ji vezmeme domů a ona přikývla." Oznámila mi s úsměvem Esme a Molly slabě přikývla hlavou. ,,Dobře. Tak já to vyřídím s primářem. Doma ti každého představíme a zkusíme vymyslet, jak by sis mohla vzpomenout."
Přikývla a já odešel.

Molly
Ta Esme mi se pomohla obléct a obě jsme čekaly na Carlislea. Bála jsem se, protože jsem vůbec nevěděla, odkud jsou. Na nic jsem si prostě nepamatovala. Cítila jsem se divně v její přítomnosti ale co.
,,Dobrý den." Pozdravil nás a já s trhnutím se na něj podívala. ,,Tady mi to podepište, abych vás mohl propustit." Podal mi s úsměvem papíry a propisku. Vzala jsem si to a podívala jsem se na to a začala psát. Prohlédla jsem si, co jsem napsala.
Molly Cullenová
Napsala jsem Cullenová? Aha. Pan primář si to vzal a rozloučil se s námi. ,,Dobře. Tak jdeme." Obě nás objal okolo ramen a vyšli jsme na chodbu.
Tak dobře. Jdu čelit svému osudu.

Esme
Dovedli jsme ji k našemu autu a jeli domů. Šlo vidět, že byla celkem nervózní ale nechtěla to dát znát. Seděla vzadu a dívala se z okna. Oči jí ale někdy neposlouchaly a dívaly se na nás.
Vždycky jsem se na ni usmála a ona rychle uhnula pohledem. Ona si nepamatuje nic, ani že je poloupír a že se přeměňuje na různá zvířata, že má dceru.... Je toho hodně. Doufám, že si ale vzpomene.

Edward
Seděli jsme v obýváku a přemýšleli nad Molly. Alice s Rose našly nějaká alba, kde jsme se fotili. Po chvilce jsem uslyšel Carlislovy a Esmeiny myšlenky. Hned na to i Mollyiny. Na příjezdové cestě zaparkoval Carlisle a asi po několik minutách vešli všichni tři do obýváku. Uslyšel jsem Mollyinu myšlenku. Ptala se sama sebe.
Tady bydlím?!

Dívka z říše zvířat 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat