Molly
Šla jsem s Holly na hodinu francouzštiny. Sedli jsme si znovu do zadní lavice a čekali na paní učitelku Croswoodou. Místo ní přišel ten "sexy" učitel. ,,Jak víte, měli jste mít paní učitelku a normálně francouzštinu ale paní učitelce se udělalo špatně, takže ji teď zastupuju. Místo francouzštiny si vezmeme biologii. Začneme se zkoušením. Cullenová k tabuli." Protočila jsem očima a dívala se na něj. ,,Pane učiteli ale jaká Cullenová k tabuli?" Zeptala se Holly a já se usmála. Všichni se uchechtli a dívali se na mě, na ni a učitele. ,,Můžete klidně obě, jestli chcete." ,,Stačilo by, pane učiteli, kdybyste pokračoval v látce, kterou jste začal. Mě ten pták zajímá." Všichni se rozesmáli a já se andělsky usmála na něj. Beze slov šel ke dveřím a otevřel mi. Pokynul mi, abych šla za ním. Protočila jsem očima a šla za ním. Jakmile za námi zavřel dveře, jsem byla namáčknutá na zeď. ,,Nelíbí se mi vaše poznámky." Byl blízko mě. Tohle nepřeju sobě a ani Holly. Páchne mu z pusy. ,,Ano, ale pane učiteli, kdy jste si naposled čistil zuby?" Naštvaně rozšířil oči a já se usmála. ,,Škoda, že nejsi přeměněna na zvířátko, bylo by to nejlepší." ,,Možná..." Prohlédla jsem si ho od hlavy až k patě a nadechla se. Ano, byl to co já. ,, Vyvázneš téhle situace lehce, když ji pustíš." Ozvalo se za ním. Byl to Emmet s Rosalie a Edwardem. ,,A když se mi nechce?" ,,Tak dám pokyn a všichni tři ti rozbijou hubu." ,,Sestřička se naučila mluvit sprostě. To chce oslavu." Zavrčela jsem na Emmeta, který hned ztichl. ,,Má pravdu." ,,Ok. Abyste se nepotento." Pustil mě a jakmile jsem měla volné ruce, jsem mu dala facku. Zazvonilo, nepostřehla jsem, že jsme tu byli celou hodinu, a všichni jsme se vydali do tříd. S Holly jsme si sbalili věci a šli na oběd.
ČTEŠ
Dívka z říše zvířat 2
FanficMolly je šťastná s Lukem a bude s ním mít i miminko. Co se stane, když malá holčička bude v ohrožení života a ve svých patnácti letech bude muset čelit své protivnici, která je dcera Liama. Molly, Luke, Cullenovi a ostatní ji budou muset hlídat a bu...