7. Lukeu?

161 10 0
                                    

Molly
Probrala jsem se a podívala se na ty dva. Viděla jsem jen Holly. Pomalu jsem se posadila a postavila. Sešla jsem schody a došla do kuchyně. Začala jsem si dělat vajíčka. Po chvíli sem přišel Carlisle. ,,Chceš pomoct?" Pokrčila jsem rameny a on mi pomohl. ,,Kde je Luke?" Zeptala jsem se. ,,Myslel jsem, že je u vás." Řekl mi a já zamračila. Pak jsem jen přikývla a on začal umývat nádobí. Sedla jsem si ke stolu a začala jíst. ,,Podívám se po něm..." Řekla jsem a on přikývl. ,,Dáš pak Holly snídani?" Přikývl a protočil očima. Objala jsem ho a letěla ven. Přeměnila jsem se na orla a létala sem, tam. Našla jsem jeho pach a letěla tím směrem.

Jasper
Carlisle pak dal Holly snídani a posedali jsme si po obýváku. ,,Kde je mamka s taťkou?" ,,Šli se projít...." Zalhal Carlisle a ona přikývla. Dívali jsme se na televizi a někdy prohodili pár slov. Náhle jsme uslyšeli Mollyiny kroky. Šla rychle a třásla se. Měla slzy v očích. ,,Molly... Co ti je?" Nevšímala si nás a šla do svého pokoje. ,,Chvilku klidu, prosím..." Zašeptala potichu. Zmizela ve svém pokoji a my se po sobě podívali. Šel jsem pak s Carlislem za ní.

Carlisle
,,Molly," promluvil jsem k ní a zaťukal na dveře, ,,otevři dveře." ,,Nechte mě samotnou." ,,Pomůžeme ti." Řekl Jasper a ona po chvíli otevřela. Vešli jsme dovnitř a já za námi zavřel dveře. Stála u zdi a dívala se na ně. Přitáhl jsem si ji do náruče a rozbrečela se víc. ,,Co se stalo?" Zeptal se Jasper, poslal na ni vlnu klidu. ,,Luke... Lu-luke je mrtvý..." Rozbrečela se víc a podlomila se jí kolena. Vyhodil jsem si ji do náruče a posadil se na postel. Posadil jsem si ji vedle a Jasper si sedl vedle ní. ,,Ššš...." Tišili jsme ji. Molly si opřela hlavu o Jasperovo rameno. ,,Co se... Stalo?" ,,Já já nevím... Došla jsem do nějaké ko-kobky, za-zachránila jsem pár lidí, kteří byli zavřeni v celách. Je-je-jeho tě-tělo by-by-lo-lo n-na cho-chodbě." ,,Pšššt...." Jasper ji objal a ona jeho.

Dívka z říše zvířat 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat