O dva měsíce později
Molly
,,Nech mě být!" Vykřikla jsem naštvaně na toho muže, který se na mě sápal. ,,Drž hu*u!" Nemohla jsem dýchat. Bylo to tak nepříjemný a cítila jsem z něho kouř.
Po tom mě nechal ležet na ulici, byla zima a já se roztřeseně postavila na nohy. Proč se mi jen chtělo jít ven? Neměla jsem vůbec nikam chodit. Přestěhovala jsem se na Aljašku kvůli tomu, že jsem věděla, že tam nejsou. Tam jsem se taky zabydlela a usídlila.
Došourala jsem se domů a zalezla do postele. Po minutě mi někdo začal volat. Podívala jsem se na číslo a zvedla to.
,,Nemůžu. Umírám. Sorry, Kath." ,,Co se stalo?" ,,Někdo mě napadl..." Vydechla jsem. ,,Hned jsme tam." Zavěsila a já si povzdechla. Katherine, Zayn a Elizabeth. To jsou mí přátelé. Katherine je veverka, Elizabeth je větrný živel a Zayn je zemní živel. Převlíkla jsem se do svetru a legín a sešla dolů. Ty se ke mně rozběhli. Znáte nějaké přátelé, když se vám něco stane, kteří jsou tak starostliví? Já jo.
,,Měla jsi nám zavolat." Obvinil mě Zayn a já si jen povzdechla. Stejně by ho nenašli. Může být už kdekoliv. ,,Hele... Já jsem unavená, jdu spát." Vydala jsem se nahoru do svého pokoje a zalehla do postele. Hned jsem usnula.Carlisle
Byl jsem zrovna v práci, když mi volala Esme. Nemohl jsem to vzít, protože jsem ošetřoval pacienta. Po pár minutách to zavěsila. Ošetřil jsem ho a propustil. Vytočil jsem Esmeino číslo, hned to zvedla.
,,Kdy přijedeš domů?" Zeptala se hned, co to zvedla. ,,Ahoj. Ehm... Ve tři." ,,Dobře. Spěchej. Miluju tě. Pa." Zavěsila a já se nechápavě díval na jeden bod. Byla lež, že končím ve tři. Končím v jednu a je půl jedné.
Pan doktor Law mě vystřídal a já se šel převlíct a odešel jsem do auta. Vyjel jsem z auta a otevřel si okno. Něco mi vlítlo dovnitř a já zabrzdil. Byla to nějaká vrána, co tu dělá. Stála na sedadle u spolujezdce a dívala se na mě. Po nějaké době se začala přeměňovat na člověka. Byla to dívka. Hodně mladá. ,,Vy jste Carlisle Cullen?" ,,Ano. Ty jsi kdo?" ,,Já se jmenuju Olivia Kass." ,,Co ode mne potřebuješ?" ,,Posílá mě Ben, že vás mám hlídat." Ona? Bylo jí tak deset. ,,Aha." ,,Mám ho i kontaktovat, kdyby se něco dělo a vy by jste to nezvládli." ,,Aha. Dobře. Pojedeme k nám." Přikývla a já se rozjel. Nebyla připoutaná, takže jsem ji ještě připoutal. Chvíli se na pás dívala a odpoutala se. ,,Musím tě připoutat." Podívala se na mě a já ji znovu připoutal. Dojeli jsme k nám, odpoutal jsem ji a šel s ní dovnitř.Molly
Ráno jsem se probudila. Myslela jsem, že je tak devět, ale ono byla jedna hodina. Převlíkla jsem se a šla dolů. Kath seděla v křesle a dívala se na televizi. Zayn si četl knížku a Beth jim zrovna přinášela jídlo. ,,Nevěděla jsem, že jste tu zůstali. Ani mi to ale nevadí." ,,Nám taky ne. Musíme tě hlídat." Jen jsem protočila očima a šla do kuchyně. Nabrala jsem si jídlo a šla k nim. ,,To jídlo vypadá dobře. Ještě aby chutnalo." Beth se usmála a obě jsme si sedli na pohovku.
ČTEŠ
Dívka z říše zvířat 2
FanfictionMolly je šťastná s Lukem a bude s ním mít i miminko. Co se stane, když malá holčička bude v ohrožení života a ve svých patnácti letech bude muset čelit své protivnici, která je dcera Liama. Molly, Luke, Cullenovi a ostatní ji budou muset hlídat a bu...