12. Nový život

163 9 0
                                    

Molly
Vrátili jsme se domů a já si sedla na pohovku. Chtěla jsem si zapnout nějaký kanál ale ovladač mi zmizel z ruky. ,,Dávají zápas baseballu. Taky si musíme zahrát." ,,Dneska večer, Emmete. Jo? Máme další hráčku." Dívala jsem se střídavě na Carlislea a Emmeta. ,,No... Já to neumím." ,,To se naučíš." Řekl mi Jasper a já nejistě přikývla.

....

Molly
,,To nejde!" Řekla jsem naštvaně a Jasper mě povzbudivě poplácal po zádech. ,,To zvládneš." Týmy byli takhle. Carlisle, Alice, Rose a Edward proti Jasperovi, Emmetovi, Belle a mě. Esme se střídala se mnou a dělala taky rozhodčího. ,,Jasně." Zamumlala jsem a Carlisle se na první metě rozesmál. ,,Tak dělejte!" Bella běžela první. ,,Mají výhodu, Edward je rychlejší než kdokoliv jiný. My máme tebe, ty jsi taky rychlá. Jsi novorozenec." Řekla mi Esme a já přikývla. Budu tak ráda, až to konečně pochopím.

Paul
,,Paule! Dej mi ty palačinky!" Holly přespávala u každého člena smečky. Teď zrovna přespávala u mě. Vzal jsem ji ty palačinky a začal je jíst. ,,Jsi zlej! Řeknu to mamce a Samovi a Emily!" ,,No jo, skvrně." ,,Neříkej mi skvrně!" ,,Jsi ale skvrně." ,,Nejsem!" Táta v obýváku se začal smát. Snědla si své palačinky a vzala si batoh. Rozloučili jsme se s tátou a já se přeměnil. Nasedla si na můj hřbet a běželi jsme k Samovi a Emily. Dneska by měla spát u Setha a Leah. Doběhl jsem tam, Emily zrovna dělala smečce palačinky. ,,Dáte si?" ,,No.... Ještě mi něco břiše zůstalo z předešlých palačinek ale dám si!" ,,Taky!" Vzal jsem talíř s velkým množstvím palačinek a sedli si ke stolu. Začali jsme jíst a postupem času se k nám přidávali ostatní. ,,Domů budu moct za týden, že?" Přikývli jsme a ona taky. Embry se podíval na Sama a Holly mu šlohla palačinky. Rychle si ji nacpala do pusy a my se začali smát. Embry se na ni s přimhouřenýma očima podíval. Usmála se s plnou pusou a my se rozesmáli víc.

Dívka z říše zvířat 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat