O dva dny později
Molly
Druhý den jsem na cestě do Forks. Cítila jsem ale, že tam nejsou. Nevím jak, ale od té doby co mám ty sny o nich. Carlisle, Luke, Emmet. Esme, Jasper, Rose. Alice, Holly, Edward. Ben, Bella. Takhle postupně se mi o nich zdálo.
Nemohla jsem na ně teď myslet. Musím si najít něco, kde začnu. Kde začnu žít sama. Nedávala jsem bacha na cestu a málem narazila do auta. Alespoň jsem mu urazila zrcátko. Ten muž byl velmi naštvaný.
Musela jsem mu zaplatit nějakou částku. Zbylo mi ale ještě dost peněz......
Molly
Měla jsem hlad. Zařídila jsem si pokoj v hotelu a jídlo. Neměla jsem toho sebou moc ale šlo to. Takže.... Jsme v Seattlu a pojedeme se podívat do Forks, jestli tam náhodou někde nejsou. Když ne, zabydlíme se a počkáme nějaký čas. Věčnost je dlouhá doba.
I když se mi nechce čekat věčnost, ale co. Obsluha mi přinesla jídlo a já se konečně najedla něčeho většího. Převlíkla se do volných kalhot, trička a hned zalehla. Neusnula jsem ale hned. Začala jsem přemýšlet nad nimi. Mám dostatek času vymyslet, co budu dělat dál, jak zkontaktuju Bena atd. A nejhlavnější věc, jak najdu rodinu. Ta mi chyběla každou chvíli čím dál tím víc. Nemůžu tu ale zůstat, když tu nejsou. Co když je Melissa zabije? Nebo Denissa? Ta už je taky dostatečně stará. Usnula jsem s tyto otázkami, které mě tížili a tížili.Emmet
S Rose jsme byli na lovu. Ulovil jsem si medvěda a Rose laň. Holly si šla zaběhat. S Holly teď není žádná sranda. Je zamlklá, uzavřená do sebe... Věděl jsem, jak jí to musí bolet, i nás to bolí, ale nic s tím nenaděláme. Musíme se přes to přenést, jak říká Carlisle. I když bolestně, ale říká. Esme to taky zvládá dobře. I když si někdy probrečí, to my všichni, ale už to není takový, jaký to bylo. To třeba brečela celou dobu a bez přestání. Holly vydržela brečet pět hodin v kuse, potom už pomalu nemohla dýchat. Moc mi chyběla, ale to všem.
ČTEŠ
Dívka z říše zvířat 2
FanfictionMolly je šťastná s Lukem a bude s ním mít i miminko. Co se stane, když malá holčička bude v ohrožení života a ve svých patnácti letech bude muset čelit své protivnici, která je dcera Liama. Molly, Luke, Cullenovi a ostatní ji budou muset hlídat a bu...