Molly
Jela jsem s Garrettem a Kate ke Cullenům. Těšila jsem se hodně na ně, protože jsem se chtěla ujistit, že jsou v pořádku. Tanya zazvonila a my čekali na otevření. Nikdo nešel a Tanya vzala za kliku. Bylo zamčeno, ale my si poradili. William vyskočil na balkon a otevřel nám dveře. William je přítel Tanyi a už jsou spolu asi deset let. Prohledali jsme všechno a usoudili, že se přestěhovali. Neměli tu žádné oblečení a věci.
Elerzar ještě jednou zkusil Carlislovi zavolat a pak ostatním. Nikdo to ale nebral. ,,Tak nevím, Molly. Můžou být kdekoliv." Řekl mi Elerzar. ,,Jsem ráda, že jste mi aspoň takhle pomohli." ,,Co teď máš v plánu?" ,,Ani nevím. Budu je chvíli hledat a pak se někde usídlím. Uvidím." ,,Kdykoliv budeš něco potřebovat, obrať se na nás. Vždycky ti a jim pomůžeme." ,,Děkuju." Objala jsem Carmen. ,,Na." Garrett ji hodil klíčky. ,,Máš tam nějaké oblečení a tady." Kate si našla peněženku a podala ji pár bankovek. ,,Nějaké peníze." ,,Nemůžu si to vzít." ,,Můžeš. Zaříď si telefon, tady máš moje číslo. Kdykoliv, říkám kdykoliv mi klidně zavolej. Pomůžeme ti." Elerzar mi podal papírek s číslem a já si to od něj vzala. ,,Mockrát vám děkuji." Usmála jsem se na ně. ,,Bez vás bych byla v háji zeleném." Zasmáli se a objali mě. ,,Kdy vyrazíš?" ,,Asi hned." Přikývli jsme a všichni šli ven. Zamkli jsme a já šla do auta. ,,Kdy vám ho mám vrátit?" ,,Nech si ho! Jako dárek." Usmála jsem se na Garretta. Nasedla jsem si za volant a podívala se na ně. Carmen na mě zamávala a já na ni. Elerzar nastartoval, zatroubil na pozdrav a vyjel. Za ním hned Tanya s Wiliamem a já tu zůstala sama. Podívala jsem se na peníze a přeložila si to. Našla jsem malou peněženku, kterou tady měli asi. Nevím... Dala jsem si to do ní a hodila na vedlejší sedadlo.
Nastartovala jsem a vyjela. Nevěděla jsem, kam mám jet, ale měla bych si opatřit nějaké doklady. Tak... První doklady. Ale kde?Jasper
Nastoupili jsme v městě Field na školu. Byl jsem s Alicí ve třídě a čekali na učitele. Holly seděla vedle nás a četla si nějakou knížku. Od té doby, co je Molly mrtvá, se změnila. Uzavřela se do sebe a s nikým se moc nebavila. Ani jsem se jí nedivil.....
Carlisle
Ostatní přijeli někde v jednu. Holly hned odešla do svého pokoje a Esme se za ní starostlivě dívala. ,,Neboj. Ona se z toho dostane. Pomalu ale dostane." Zašeptal jsem ji do ucha a ona slabě přikývla. Objal jsem ji okolo ramen a přitáhl si ji k sobě.Molly
Musela jsem si odpočinout. Po pěti hodinách jsem si doopravdy musela odpočinout. Zaparkovala jsem na nějaké lesní cestě, zalezlá si dozadu a zamkla si. Lehla jsem si a hned usnula. Doopravdy jsem byla unavená.
Byla jsem na nějaké mýtině. ,,Rád tě vidím." Podívala jsem se za sebe a uviděla Carlislea. ,,Jsi zdravá." ,,Carlisle...." Zašeptala jsem plačtivě. Jeho vzhled se změnil a přede mnou stál Luke. Rozbrečela jsem se a on se na mě slabě usmál. ,,Jsi pořád tak nádherná, jak jsi bývala. Dávej na sebe pozor." Jeho vzhled se změnil a přede mnou stál Emmet. ,,Kde jste, Emmete, kde?" ,,Ty nás najdeš. Srdcem nás najdeš." To byla od něj nejmoudřejší slova.
ČTEŠ
Dívka z říše zvířat 2
FanfictionMolly je šťastná s Lukem a bude s ním mít i miminko. Co se stane, když malá holčička bude v ohrožení života a ve svých patnácti letech bude muset čelit své protivnici, která je dcera Liama. Molly, Luke, Cullenovi a ostatní ji budou muset hlídat a bu...