29. Školní den

120 6 0
                                    

Molly
Šla jsem se Zoey, Nickem na francouzštinu. Sedla jsem si k Alicí, která tam už seděla a Zoey s Nickem někam dopředu. Zoey mi ještě stihla říct že pak mám dějepis, a i ona. Paní učitelka přišla během minutky se zvoněním. Když jsme si sedli, probleskla mi další vzpomínka.
,,Slečna Cullenová?" Přikývla jsem a on mi bez slov dal rozvrh a plánek školy. Pak mě propustil. Nebyl mi vůbec sympatický. Všichni se po mě dívali, jako kdybych byla z Marsu. Došla jsem na matiku a čekala na učitelku. Ta přišla se zvoněním. Podala mi učebnice a podepsala mi papírek. Já si sedla úplně dozadu. Po nějaké době přišla nějaká žákyně. Měla černé vlasy s ohnivými melíry. K tomu měla na břiše piercing. No tak to bude zajímavý. Sedla si vedle mě a neřešila učitelku. Zazvonilo a já si sbalila věci. Chtěla jsem odejít ale ona mě zadržela. ,,Luce Brownová." ,,Molly Cullenová." Odpověděla jsem jí slušně a společně jsme šli na francouzštinu.
Stihla jsem se v čas probrat a zapisovala nějaké cizí věty do sešitu. Alice mi velmi pomáhala, byla jsem ji nadmíru vděčná.
Po hodině Alice šla na fyziku a já se rozešla společně s těma dvouma na dějepis.
Tam na mě čekal Jasper. Ty dva si sedli zase někam dopředu a já k Jasperovi.
,,Tak co? Jde to?" ,,Ano. Nick se Zoey mi pomáhají." Podíval se na ty dva a po chvíli přikývl. Paní učitelka přišla se zvoněním a my začali probírat dějepis. Po téhle hodiny toho na mě bylo dost. Cítila jsem se nesvá a k tomu jsem potřebovala oddech. Prostě hrozný. Všichni se na mě tak soucitně dívali, to museli nějak určitě vědět.
Nějaký pan učitel mi řekl, ať jdu za ním. Poslechla jsem ho a následovala ho. Nepoznávala jsem ho, ale když jsme vešli do jeho kanceláře, vzpomněla si odkud ho znám. On byl v nemocnici s tou dívkou, která zrovna stála přede mnou, a chtěli mě asi zabít.
,,Tak se zase setkáváme, Molly."

Dívka z říše zvířat 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat