Molly
Ležela jsem v nějaké rakvi a cítila jsem, že jsem někde v podzemí. Bouchla do víka a hlína mi spadala do obličeje a na mé nahé tělo. Byla jsem nahá. Už jsem si na vše vzpomínala, chtěla vidět Holly, ostatní z rodiny a dostat se z téhle hnusné kobky. Melissa, Denissa a její povedený přítel. Nebudu mít klid, dokud tyhle nezabiju.
Popravdě jsem se o ně bála, co když jim ublíží? To bych nepřežila. Bouchla jsem ještě jednou do víka a uvědomila si jednu věc. Ubývá mi vzduch. Nevydržím dlouho bez vzduchu.Holly
Někdo si mě vzal do náruče, ale já pořád brečela. Cítila jsem, jak se mnou někam běží. Běželi všichni.
Byl to Carlisle, který si mě vzal s Esme do svého pokoje. Esme taky brečela.
Nedokázala jsem si pomoc, bez ní a i táty, to je hrozný. Rozbrečela jsem se na novo a víc a Carlisle nás objal okolo ramen. Přitáhl si nás do náruče.O den později
Molly
Pršelo a celá rakev se plnila vodou. Lapala jsem po dechu a nemohla se plně nadechnout. Bouchla jsem už i v panice do víka, aby mě někdo slyšel. Byla jsem na dně sil, dokud jsem neuslyšela nějaký hlas a kopání hlíny. Začala jsem kašlat a pak mě někdo chytl za ruku a vytáhl. Přehodili přes mě bundu.
,,Molly.... Molly.... To jsem já, Elerzar. Jsi v pořádku?" ,,Elerzare.... Ani nevíš, jak ráda tě slyším." Rozkašlala jsem se nanovo a on si mě vyhodil do náruče a všichni běželi k nim domů. Byla mi nehorázná zima a takový hlad jsem snad taky neměla.Carmen
Kate dala Molly nějaké oblečení a já ji uvařila teplé jídlo. Po chvíli přišel Garrett s Molly v náručí, kterou pak položil na židli.
,,Jsi v pořádku?" Přikývla a vděčně se podívala na ty dva. ,,Nemáš zač. Rodina si musí pomáhat." Usmála se Kate a Molly se zasmála. ,,Nemáte nějaké zprávy o Cullenech?" Zavrtěli jsme hlavou a ona přikývla. ,,Můžeš tu zůstat, dokud se nedozvíme něco o nich. Molly, prosím tě, řekni, co se stalo?"
,,Ve škole jsem potkala jednoho muže, on se taky dokázal přeměňovat jako já a ještě k tomu to byl přítel Denissy. Denissa je dcera Melissy, která se mi chce pomstít za smrt jejího přítele.
Bála jsem se o rodinu, aby se jim něco nestalo. Jednou jsem se s ním zase potkala na chodbě a on mě omráčil. Probudila jsem se v nemocnici a na nic si nevzpomínala. Cullenovi se o mě postarali, nevěděla jsem, kdo je ten učitel, ten mě taky ve škole pak odvedl do jeho kanceláře, kde byla Denissa. Pak si nic nepamatuju, jen že jsem se probudila v té rakvi. Je to hrozný a já se teď bojím, co udělali rodině, co když je zabili?" ,,Věř, že to neudělali. Teď jsme u nich dlouho nebyli, můžeme k nim vyrazit, až přestane pršet." Navrhla jsem a všichni přikývli. ,,Moc vám děkuju a omlouvám se, že vás takhle zatěžuju." ,,Nemusíš se za nic omlouvat, rodina si musí pomáhat." Usmála se a já ji podala jídlo. ,,Pořádné jídlo." Udělala jsem ji na rychlo špagety s kuřecím masem.
Jedla velmi rychle. ,,Jez pomalu, nebo ti zaskočí." Napomenul ji Elerzar, který zrovna přicházel. ,,Carlisle mi to nebere." Oznámil a já se podívala na Molly, která na pohled znervózňela.
ČTEŠ
Dívka z říše zvířat 2
FanfictionMolly je šťastná s Lukem a bude s ním mít i miminko. Co se stane, když malá holčička bude v ohrožení života a ve svých patnácti letech bude muset čelit své protivnici, která je dcera Liama. Molly, Luke, Cullenovi a ostatní ji budou muset hlídat a bu...