8. Co mám říct Holly?

150 9 0
                                    

Carlisle
,,Co mám říct Holly? Jak ji to mám vysvětlit?" Zašeptala a rozbrečela se znovu. ,,Něco vymyslíme. Pojď, ukážeš nám to místo?" Přikývla a postavila se s námi. Došli jsme do obýváku a Edward na nás kývl.

O dva dny později
Esme
Molly nám ukázala to místo, po vrácení domů zalezla do svého pokoje a ještě z něho nevylezla. Dělala jsem Holly snídani, když se mě zeptala. ,,Kde je maminka a tatínek?" ,,Víš, tatínek se nevrátí a mamince je teď špatně." ,,Proč se tatínek nevrátí? To nás nemá rád?" Zeptala se smutně. ,,Ne. Tohle si nesmíš myslet. On tebe a mamku má rád, ale musel odejít." ,,Kam?" ,,Do nebe. Tam na vás dává pozor." ,,Aha..." Stekly ji slzy a já ji objala. Objala mě taky a pak začala jíst. Odešla do obýváku a ke mně přišel Carlisle. Objal mě zezadu okolo pasu. ,,Molly nepřišla?" Zavrtěl hlavou a já přikývla. Uslyšela jsem kroky ze schodů a ze shora přišla Molly. ,,Ahoj..." Nervózně se na nás usmála. Měla na sobě svetr a legíny. ,,Ahoj. Jak ti je?" ,,Už líp." Usmála se a já ji nabrala ještě jídlo, co zbylo po Holly. Začala jsem znovu mýt nádobí a všimla si, že měla obvázané zápěstí, nešlo to moc vidět. ,,Co se ti stalo?" Zeptala jsem se. Trochu se zarazila. ,,Jen jsem se škrábla." ,,Aha. Chceš, abych se na to podíval?" Rychle zavrtěla hlavou, její reakce mě překvapila. ,,Ehm... Půjdu do pokoje, pak hned přijdu." Řekla a zmizela. Podívala jsem se na Carlislea a on na mě.

Jasper
Holly pak šla za Molly a my si sedli do obýváku k ostatním. Holly po chvíli přišla a byla celá zamyšlená. ,,Copak ti vrtí hlavou?" ,,Mamka...." Řekla a posadila se vedle Carlislea a Esme na pohovku. ,,A co?" ,,Ona si obvazovala zápěstí a měla tam takové krvavé čárky, co to znamená?" Ztuhli jsme a Carlisle se vydal s Edwardem nahoru. ,,To ti vysvětlíme, až budeš starší." Řekla Esme. ,,Ale..." ,,Prosím, až budeš starší, líp to pochopíš." Nakonec tedy přikývla a já šel za nimi. Carlisle seděl na posteli a ona na jeho klíně a ošetřoval ji rány na zápěstí a rukou. Edward seděl vedle nich a podával jim potřebné věci. Zavřel jsem za sebou dveře a Molly se na mě podívala. Sedl jsem si vedle nich z druhé strany. ,,Tohle doufám, už neuděláš." Stekly ji slzy a nedokázala jinak odpovědět. Její ruce vypadaly hrozně. ,,Molly." ,,Už... Už to neudělám...." Edward ji stiskl ruku a všichni tři jsme přikývli.

Dívka z říše zvířat 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat