Molly
Všichni byli ve škole, Carlisle s Esme v práci, Holly u smečky a já doma se nudila. Luke mi nabídl, že by tu zůstal ale to jsem zavrhla. Nechci, aby kvůli mě přestal chodit do školy. Já to vydržím. Přestala jsem chodit do školy za jediným účelem a to byly právě ty vize. Alice je taky dostává ale nemá je tak živé jako já. Seděla jsem v křesle a četla si knížku. Uslyšela jsem dupání nahoře u pokojích. Byla jsem tu sama a nikdo tu nemohl být. Postavila jsem se a knížku položila na stůl. Opatrně jsem vyšla schody a podívala se na chodbu. Proti mě stála osoba, zahalená v černém plášti. Nešlo jí vidět do obličeje a nemohla jsem rozeznat, jestli je to žena nebo muž. ,,Kdo jste?" Zeptala jsem se, než mě někdo praštil dost tvrdým předmětem. Omdlela jsem.Jared
S Holly jsme běhali po lese a na hřbetě ji měl teď Paul. Od té doby co ji poznal, se změnil. Mám podezření, že se do ní vtiskl ale to by byla blbost. Má přece Rachel, i když ta je ve městě, takže jejich otisknutí nemusí být tak silné, proto se vtiskl do Holly. V poledne jsme se vrátili k Emily, udělala nám lívance a pak jsme čekali do jedné na Molly. Holly se na ni hodně těšila, ale něco mi říkalo, že se něco stalo. Molly nepřicházela a nepřicházela, takže jsem se já, Paul, Holly a Sam vydali ke Cullenům. Tam už byli ostatní, klidně si seděli na pohovce a něčemu se smáli. ,,Ahoj." Pozdravili jsme je a oni se na nás usmáli. ,,Hele a neměla náhodou Molly Holly vyzvednout." ,,Mysleli jsme, že je u vás." Zamračil se Edward a Holly si sedla na Carlislův klín. ,,Mamka se neobjevila od doby, co mě dovedla k nim. Říkala, že se pro mě do jedné hodiny vrátí." Řekla Holly a my se o ní začali bát. ,,Podívám se do říše, tam by mohla být." Řekl Luke a šel rychlejším krokem ven. ,,Posaďte se. Počkáme, až se vrátí." Přikývli jsme a Sam si sedl do křesla, kde právě seděl Luke, Esme s Alicí nám přinesli židle a my se na ně posedali. Netrpělivě jsme čekali na Lukea, ten se vrátil s Benem. Trvalo jim to přibližně půl hodinu. ,,Není." Řekl Luke a kopl do skříňky, váza, která na ní stala, se převrátila a vylila vodu. ,,Lukeu, uklidni se." Řekl Jasper a poslal na něj vlnu klidu. Esme ji zvedla a uklidila ji. ,,Molly se u nás zastavila před třemi dny, od té doby jsem ji neviděl. Ostatní taky ne." Carlisle s Jasperem se šli podívat do jejího pokoje. ,,Její pach je několik hodin starý. Na chodbě jsme nakonec ucítili její pach a pak nikam nevede." Řekl a my si pomysleli jednu myšlenku. Kde jenom jsi, Molly.
ČTEŠ
Dívka z říše zvířat 2
FanfictionMolly je šťastná s Lukem a bude s ním mít i miminko. Co se stane, když malá holčička bude v ohrožení života a ve svých patnácti letech bude muset čelit své protivnici, která je dcera Liama. Molly, Luke, Cullenovi a ostatní ji budou muset hlídat a bu...