Wróciłam

9.1K 119 10
                                    

Okej więc zacznijmy wszystko od początku. 

W pierwszej kolejności chciałam z całego serducha przeprosić wszystkich moich czytelników. Nie było mnie dobre parę miesięcy. Ta przerwa była spowodowana tym, że nowa szkoła, nauka, zespół i jeszcze znalazło by się parę innych rzeczy. Piszę wam to, bo zasługujecie na wyjaśnienia z mojej strony. 

Druga rzecz to wielkie podziękowanie dla was wszystkich, za to, że mnie nie opuściliście pomimo tego wszystkiego. Dziękuję też za ogrom wyświetleń, bo ta książka ma już ponad 50k wyświetleń, co jest dla mnie mega budujący i satysfakcjonujące, bo wiem, że jesteście.  W mniejszym, czy większym gronie, ale jesteście. 

Kolejnym tematem jaki chciałam poruszyć to to, czy będę kontynuowała dalej książkę i czy będzie druga część. A więc tak, jeśli chodzi o (Not) My Teacher, to oczywiście będę kontynuowała książkę. napiszę w najbliższym czasie parę rozdziałów i na tym skończymy przygodę z tą książką. Planuję oczywiście napisać drugą, tylko w tajemnicy pozostawię to, czy będą to dalsze losy Victorii i Michaela, czy może zawitamy w życie innych (nie)zakochanych.

Na tą chwilę to tyle ile mam wam do przekazania. Bądźcie ze mną dalej, bo wracam.

Kocham was.

Paulina ❤

(Not) My TeacherOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz