21

659 52 0
                                    

Rhys sa celou cestou presviedčal, že urobil správnu vec. Musel chrániť Winifred. Nie je pripravená ísť do terénu. Kým neskončí jej tréning, bude ju jednoducho pripútavať v aute.

Ona ma zabije. Nepochyboval o tom. Keď odchádzal, mala v očiach ten výraz masového vraha. Ak povedala, že mu pridusí kyslík, tak to aj urobí!

Pri dome zastal a počkal, kým sa stráže vzdialia. Zvolil si vlastný spôsob vstupu dnu – zadný vchod. Služobníctvo nemalo šancu rozoznať ho od ostatných hostí a len čo vyšiel z prijímacieho salónika, ukryl sa za stĺpom v antickom štýle v hlavnej sále.

Bola plná pánov v oblekoch a dám vo večerných šatách. Niektorí mali v rukách poháre s vínom alebo šampanským a veselo sa rozprávali. Zachytil niekoľko jazykov a spoznal aj pár veľkých rýb. Kendall, na pohľad mladý tridsiatnik s čiernymi vlasmi a prasacími očkami, čosi šepkal mladému vojvodovi Linwoodovi, ktorý poslušne sklonil hlavu a prikyvoval.

Jeho hnedovlasá manželka podobná Noele sa trochu primitívne chichotala s ďalšími dvoma ženami, ktoré nepoznal.

V rohu sa zhŕklo niekoľko alfa vlkov viacerých svoriek a neďaleko nich sa rehotali upíri.

Zvláštne zoskupenie rozhádaných rás. Predpokladal, že všetci sa podieľajú na sprisahaní. Teda až na Linwooda, ten je zrejme vydieraný. Je primladý, aby hájil vlastné záujmy.

Bol príliš ďaleko, aby niečo počul. Ukryl sa v tieni schodiska, potom sa prikrčil za stolom s belasým obrusom po zem, na ktorom bolo občerstvenie, prevažne z rýb. Začul rozhovor vlkov, hovorili po Taliansky.

„... nevideli sme ich niekoľko mesiacov, Kendall by si už mohol dať pohov," hovoril vysoký čiernovlasý alfa s tetovaniami na rukách. Už na diaľku z neho sálala dominancia typická pre vodcov svoriek.

Druhý, o niečo menší blondiak si pohŕdavo odfrkol. „Nie sme jeho lovecké psy. Nech si rebelov hľadá sám!"

„Tichšie, nech nás nepočuje! Celkom chápem, že sa začal báť. Tí mladí ho ohrozujú."

„Osobne si myslím, že Kendall stráca pôdu pod nohami. Prečo inak by chcel, aby sme našli rebelov? Pôsobia už roky a doteraz sa nimi nezaoberal," zaznel odvážny názor.

Muži mrmlaním súhlasili. Potom zmenili tému na vnútorné problémy ich svoriek a Rhys sa presunul za ďalší stĺp ku Kendallovej manželke, ale bola to len strata času. Viedla životne dôležitý rozhovor o novej kabelke od Gucciho.

Ku Kendallovi sa nevedel dostať, pretože bol takmer uprostred sály. Nemal odvahu nakráčať tam ako hosť, určite tu všetci poznajú jeho tvár.

Niekoľko minút sa ešte zakrádal po miestnosti, kým v hrôze nezamrzol. Prišla hliadka. Ibaže tentoraz boli vlci vo svojej prirodzenej podobe a zachytili jeho pach.

Rozbehol sa čo najtichšie preč, ale bolo neskoro. Traja vlci sa prehnali cez miestnosť a dobiehali ho.

Odchytili si ho v tichu, bez vedomia veselých hostí, v salóniku, do ktorého sa vlúpal. Jeden z vlkov naňho skočil a mocnými labami ho pritlačil k zemi. V prvej chvíli sa nedokázal nadýchnuť. Vlk varovne vrčal, než sa zmenil do svojej ľudskej podoby.

Rhys sa pretočil na chrbát. Mierili naňho troma ostrými mečmi a ten, ktorý ho zrazil k zemi, nemal v tvári kúska súcitu. Čarodejník nahlas zaklial. Z tohto sa nevyvlečie. Pridobre poznal tvár muža pred sebou.




Win trieskala do palubnej dosky a zopakovala si všetky nadávky, ktoré poznala. Nepomohlo to. Toto mu nedaruje! Neodstaví ju ako nejaký bicykel, ktorý práve nepotrebuje! Musí sa dostať do toho domu! Aj ona chce vedieť, čo Kendall skrýva!

Ukradnutý svetWhere stories live. Discover now