"Είναι υπέροχη!" φώναξα πάνω από τον ώμο μου για να με ακούσει ο Αντριάνο ενώ οδηγούσα τη Μία.
"Όχι όσο εσύ!" είπε και έφερε το σώμα του πιο κοντά μου ενώ με έσφιγγε δυνατά με τα χέρια του.
Ήμουν σίγουρη πως κοκκίνισα και χαμήλωσα για λίγο το βλέμμα μου. Παραλίγο να χάσω τον έλεγχο της μηχανής και ο Άντρι από ένστικτο έπιασε το τιμόνι, πάνω από τα χέρια μου.
"Οδηγείς αρκετά καλά, όταν δε σε αποσυντονίζουν. Πού έμαθες να οδηγείς;" με ρώτησε γελώντας με το σχόλιό του.
"Με έμαθε ένας ξάδερφός μου στο Τορίνο, κρυφά από όλους. Ξέρω να οδηγώ από τα δώδεκα μικρές μηχανές. Ενώ εδώ και δύο χρόνια προσπαθεί να με μάθει να οδηγώ την δικιά του μηχανή, η οποία είναι μία δίχρονη Kawasaki Ninja 250 κυβικών. Λατρεύω την ταχύτητα, και ό,τι έχει σχέση με αυτήν. Μηχανές, αμάξια, τα πάντα. Όμως, ο έρωτάς μου είναι οι μηχανές." φώναξα για να με ακούσει ενώ ακόμη είχε εκείνος τον έλεγχο της μηχανής, πάνω από τα χέρια μου.
"Εσύ είσαι έτοιμη για Ράλι! Αν το ήξερα θα σε έβαζα κι εσένα να αγωνιστείς σήμερα!" είπε γελώντας ενώ σταματούσαμε σε αυτό το φρικτό σπίτι.
Ήταν ακόμη σκοτεινά όμως η ασχήμια αυτού του σπιτιού δεν κρυβόταν πίσω από το μαύρο πέπλο της νύχτας.
"Είναι τόσο άσχημο και τρομακτικό ταυτόχρονα." ψιθύρισα ενώ κατέβηκα από τη μηχανή.
"Δεν έχει σημασία η εξωτερική ομορφιά, έτσι δεν είναι; Σημασία έχει να μην είσαι σκάρτος από μέσα, εσύ μου το 'πες αυτό! Αυτό το σπίτι κρύβει πολύ καλά, μία εσωτερική ομορφιά που δεν μπορούν να δουν πολλοί." είπε εκείνος ενώ έκρυβε τη μηχανή του πίσω από τους θάμνους.
"Εσύ μπορείς;" ρώτησα αυθόρμητα και εκείνος έγνεψε καταφατικά κοιτώντας με στα μάτια.
"Θα είναι σίγουρη εδώ;" τον ρώτησα δείχνοντας τη μηχανή του ενώ επεξεργαζόμουν τη μονοκατοικία που είχα μπροστά μου.
Ναι, είναι άσχημη. Τι μέσα, τι απ' έξω, το ίδιο κάνει. Τα συναισθήματά μου δεν αλλάζουν! σκέφτηκα και γύρισα προς το μέρος του.
Με γύρισε προς το σπίτι, και παραλίγο να πέσω πάνω στο γραμματοκιβώτιο του. Έκανα στην άκρη, και το προσπέρασα, ενώ ακολουθούσα τον Άντρι προς τις σκάλες του σπιτιού.
Ένα μεγάλο αυτοκόλλητο βρισκόταν κολλημένο στραβά στην εξώπορτα και έγραφε πως πωλείται.
YOU ARE READING
Letters from Wheel {TYS2023}
Teen FictionΗ Μαρτίνα αγαπά την ταχύτητα και οτιδήποτε συνδέεται με αυτή. Οι διακοπές της στη Ρώμη θα της αλλάξουν για πάντα τη ζωή, αφού θα την φέρουν πιο κοντά σε αυτό που πάντα αγαπούσε, τις μηχανές! Οι παράνομοι αγώνες θα γίνουν μέρος της ζωής της όταν γ...