Κεφάλαιο 7ο - Αγώνας

580 51 3
                                    

Ετοιμάστηκα και ξεκίνησα για το γκαράζ του Λουίτζι. Είχαμε αφήσει ραντεβού εκεί, και από εκεί θα παίρναμε τις μηχανές μας για να πάμε στον αγώνα. Στον πρώτο μου αγώνα!

Μπήκα μέσα στο γκαράζ ενθουσιασμένη, και χαμογέλασα πλατιά στον Λούι και την Μαρία.

"Τρελή τι έκανες; Πότε πρόλαβες; Χθες ήμασταν όλη μέρα μαζί!" ρωτούσε γελώντας και είμαι σίγουρη πως της άρεσε το καινούριο μου χτένισμα.

"Σ' αρέσουν; Χθες τα 'κανα, μετά το μάθημα!" της απάντησα ενώ σηκωνόταν από τον καναπέ για να τα επεξεργαστεί καλύτερα.

Χθες το απόγευμα, μετά το μάθημα, πήγα στο κομμωτήριο και αποφάσισα να κόψω τα μαλλιά μου. Επίσης, άνοιξα κατά πολύ το χρώμα τους, όμως όλοι μου είπαν πως μου πήγαινε πολύ.

"Είναι τέλεια!" μουρμούρισε καθώς χάιδευε τα μαλλιά μου ενώ ο Λούι την κοίταζε και χαμογελούσε με την αντίδρασή της.

"Κορίτσια!" σχολίασε γελώντας και εμείς ξεσπάσαμε σε δυνατά γέλια.

Αφού ο Λούι μου έδωσε κάποιες τελευταίες συμβουλές, ξεκινήσαμε για την αλάνα όπου θα λάμβαναν μέρος οι αγώνες. Ξέραμε από πριν που γινόντουσαν, και τα περισσότερα μαθήματα τα είχαμε κάνει εκεί για να μάθω τη διαδρομή. Πλέον το μυαλό μου κινούνταν μηχανικά σε αυτό το δρόμο αφού τον έμαθα σαν την παλάμη του χεριού μου. Είμαι σίγουρη για τον εαυτό μου και ανυπομονούσα για τον αγώνα.

Φτάσαμε στην αλάνα, στην οποία ήταν μαζεμένοι γύρω στους τριάντα μηχανόβιους. Όλοι γύρισαν να μας κοιτάξουν όταν σταματήσαμε δίπλα τους και ο Λουίτζι χαιρέτισε κάποιους. Ένας τύπος ήρθε προς το μέρος μας και αφού χαιρέτισε τον Λουίτζι με κοίταξε εξεταστικά από την κορυφή ως τα νύχια.

"Εσύ είσαι η Ίνα;" με ρώτησε και με έπιασε εξαπίνης.

Πήγα να του πω ότι μάλλον με μπέρδεψε με κάποια άλλη, όμως ο Λουίτζι με πρόλαβε.

"Ναι, αυτή είναι η φίλη μου η Ίνα που σου 'λεγα!" απάντησε στον τύπο και μου έκλεισε το μάτι.

"Είσαι πολύ μικρή για να τρέξεις." είπε ενώ ακόμη με κοιτούσε περίεργα.

"Και τί σε νοιάζει εσένα; Μήπως φοβάσαι πως θα σε κερδίσει η μικρή;" τον ρώτησα και γέλασε ειρωνικά.

"Δεν υπάρχει περίπτωση, γι' αυτό να είσαι σίγουρη! Όμως παραείσαι μικρή για να τρέξεις. Τι θες; Να σκοτωθείς;" με ρώτησε και σήκωσε το φρύδι του.

Letters from Wheel {TYS2023}Where stories live. Discover now