Τορίνο:
"Πήγε να παραδώσει αυτοπροσώπως το τελευταίο γράμμα στην μονοκατοικία. Αφού έχεις ήδη στην ιδιοκτησία σου κάποιο από τα γράμματα της, ξέρεις γι' αυτά, έτσι δεν είναι;" ρώτησε ο Πάμπλο.
"Δεν το πιστεύω! Σήμερα που εγώ ήρθα να τη βρω αυτή πήγε στον Παράδεισο;" είπε περισσότερο στον εαυτό του, κι έβγαλε αμέσως το κινητό του για να τηλεφωνήσει στους δικούς του.
"Είναι εκεί η Μαρτίνα; Πες της να με περιμένει, επιστρέφω σπίτι!" είπε δίχως να περιμένει για απάντηση στον πατέρα του και γύρισε να κοιτάξει τον πατέρα της Μαρτίνα.
"Πρέπει να φύγω, πρέπει να της μιλήσω, να της εξηγήσω για τότε, για τώρα. Θέλω να την δω!" του είπε ακαταλαβιστικα κι εκείνος τον έπιασε από τον ώμο χαμογελώντας.
"Πήγαινε αγόρι μου και καλή τύχη!" του ευχήθηκε κι ο Αντριάνο ξεκίνησε για το ταξίδι επιστροφής στη Ρώμη.
Σε όλο το δρόμο της επιστροφής σκεφτόταν τα γράμματα και την Μαρτίνα.
Πως μας τα έφερε έτσι η μοίρα; Τι παιχνίδι είναι αυτό που μας παίζει η ζωή; Εγώ που σε πλήγωσα τότε, που σου φέρθηκα με το χειρότερο τρόπο, και κοίτα που τώρα ερωτεύτηκα εγώ εσένα! Τι αστείο! Να είσαι εσύ το κορίτσι των γραμμάτων; Να είσαι εσύ αυτή που μου πήρε το μυαλό και ήθελα να της χαρίσω την καρδιά μου... Σε είχα και σε άφησα, σε εκμεταλλεύτηκα και σε πλήγωσα... Σιγά μη θέλεις να με ξαναδείς μπροστά σου! και με αυτές τις σκέψεις, επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο για να επιστρέψει πίσω στη Ρώμη.
Ρώμη:
"Ο Αντριάνο τα βρήκε όλα, και έχει πάει στο Τορίνο για να σε βρει! Ερωτεύτηκε το κορίτσι των γραμμάτων, που υπέγραφε ως Ρόδα σε κάθε της επιστολή, και ήθελε οπωσδήποτε να σε γνωρίσει!" της είπε συγκινημένη από την ιστορία της η Αλεσσάντρα και η Μαρτίνα την κοίταξε παραξενευμένη.
"Ερωτεύτηκε ο Αντριάνο εμένα;" ρώτησε δύσπιστα εκείνη και το ζευγάρι έγνευσε ταυτόχρονα καταφατικά.
Το τηλέφωνο του Πάμπλο χτύπησε κι εκείνος απάντησε στην κλήση.
"Ναι." ήταν το μόνο που πρόλαβε να πει πριν του το κλείσει στα μούτρα ο Αντριάνο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Letters from Wheel {TYS2023}
Teen FictionΗ Μαρτίνα αγαπά την ταχύτητα και οτιδήποτε συνδέεται με αυτή. Οι διακοπές της στη Ρώμη θα της αλλάξουν για πάντα τη ζωή, αφού θα την φέρουν πιο κοντά σε αυτό που πάντα αγαπούσε, τις μηχανές! Οι παράνομοι αγώνες θα γίνουν μέρος της ζωής της όταν γ...