Κεφάλαιο 28ο - Αντριάνο;

478 47 0
                                    

Δεν ξέρω αν ισχύει ο μύθος ή όχι, όμως εύχομαι να βρω το κορίτσι των γραμμάτων και να μην είναι πλέον αργά! ευχήθηκε ο Αντριάνο κι έριξε το κέρμα του στο Fontana di Trevi.

Είχε αποφασίσει πριν ξεκινήσει το ταξίδι του να επισκεφθεί το σιντριβάνι των ευχών, μπας κι έτσι βρει την κοπέλα που του πήρε το μυαλό. Κι αυτό κι έκανε! Πήγε στο σιντριβάνι, έκανε την ευχή του και πέταξε το κέρμα του μέσα σε αυτό! Τώρα το μόνο που του έμενε να μάθει ήταν αν ο μύθος όντως ισχύει, κι αν η ευχή του θα εκπληρωνόταν!

Ο Αντριάνο έφτασε στο Τορίνο, και ένα ταξί τον οδήγησε στο Μονκαλιέρι και στο ταχυδρομείο που είχαν μάθει πως έστελνε τα γράμματα στο ξενοδοχείο. Ήταν ανυπόμονος να μάθει τη διεύθυνση της κοπέλας και να την γνωρίσει επιτέλους.

Μπορεί να μην είχε κάνει πολλές σοβαρές σχέσεις στη ζωή του και να μην είχε ερωτευτεί πολλές φορές, όμως ερωτεύτηκε τα γράμματα αυτής της κοπέλας και ήθελε σίγουρα να κερδίσει κι αυτός την καρδιά της.

Φτάνοντας έξω από το ταχυδρομείο το μυαλό του ξαφνικά ξεπήδησε στην Μαρτίνα κι ούτε αυτός δεν μπορούσε να καταλάβει το λόγο που την θυμήθηκε τώρα.

Πάνε τόσα χρόνια, για ποιο λόγο να σε σκεφτώ τώρα που είμαι έτοιμος να δώσω την καρδιά μου αλλού; Ήσουν μόνο ένα καλοκαιρινό φλερτ, δεν είχαμε τίποτα... Σε πλήγωσα και με πλήγωσες με τον ίδιο τρόπο. Βγες από το μυαλό μου επιτέλους! μάλωσε τον εαυτό του και κατευθύνθηκε προς την είσοδο του ταχυδρομείου.

"Γεια σας! Θα ήθελα να με βοηθήσετε να βρω έναν αποστολέα που έχει στείλει κάποια γράμματα από το δικό σας ταχυδρομείο παρακαλώ!" είπε στον μεσήλικα κύριο που βρισκόταν απέναντι του μέσα από το τζάμι.

Εκείνος, σήκωσε το βλέμμα του προς τον νέο που είχε μπροστά του και στήριξε καλύτερα τα γυαλιά του πάνω στη μύτη του.

"Το γράμμα θα πρέπει να περιλαμβάνει και τα στοιχεία του αποστολέα νεαρέ μου!" είπε εκείνος βαριεστημένος και έστρεψε το βλέμμα του άλλου.

"Αυτό είναι το πρόβλημα, δεν έχει κανένα στοιχείο πάνω. Ούτε όνομα αποστολέα, ούτε όνομα παραλήπτη. Μόνο την διεύθυνση αυτού του ταχυδρομείου και τη διεύθυνση που έχει αποσταλεί." του απάντησε γρήγορα ο Αντριάνο και άφησε το γράμμα μπροστά του.

Letters from Wheel {TYS2023}Where stories live. Discover now