"Αποκλείεται!" αποκρίθηκε εκείνος αφού είχαμε φτάσει κάπου που δεν αναγνώριζα, όμως η μυρωδιά της θάλασσας εισχώρησε βαθιά στα πνευμόνια μου.
"Πού είμαστε;" ρώτησα και προσπαθούσα να κοιτάξω πάνω από τον ώμο του για να δω τη θάλασσα, όμως μάταια.
"Στο Φιουμιτσίνο." απάντησε αδιάφορα πάνω που ακούστηκαν κι άλλες μηχανές να έρχονται προς το μέρος μας.
Τέσσερις μηχανές σταμάτησαν δίπλα μας. Τρία αγόρια τα οποία δε γνώριζα, οδηγούσαν τις τρεις από τις τέσσερις μηχανές. Στην τέταρτη, οδηγός ήταν η Λιλιάνα. Με κοίταξε ειρωνικά και γύρισε προς τον Αντριάνο.
"Δε μας είπες πως θα κάνεις baby sitting απόψε. Νόμιζα πως θα έτρεχες." είπε ειρωνικά εκείνη και μόλις χάλασε τη βραδιά μου.
"Βλέπεις κανέναν να χρειάζεται ντάντεμα; Γιατί πέρα από 'σένα που είσαι έτοιμη να βάλεις τα κλάματα επειδή σου πήρα το παιχνιδάκι σου, εγώ δε βλέπω άλλο μωρό." της ανταπάντησα εγώ κι όλοι προσπαθούσαν να κρύψουν τα γέλια τους.
"Αντ, θα της επιτρέψεις να μου μιλάει έτσι;" ρώτησε απηυδισμένη τον Αντριάνο και εγώ ξίνισα τα μούτρα μου.
"Άντε Αντ, κάνε με ντα για να ικανοποιηθεί η φίλη σου. Μιας που αυτή δε μπορεί να κάνει τίποτα μόνη της. Αλήθεια, απορώ, μόνη σου σκέφτεσαι ή τα έχεις γραμμένα κάπου αυτά που λες;" την ρώτησα εγώ και ο ξανθός με τη μπλε μηχανή ξέσπασε σε δυνατά γέλια.
"Βούλωσέ το!" μου φώναξε ο Αντριάνο και το γελάκι όλων κόπηκε απότομα.
"Λίλι, σε παρακαλώ, δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά. Ας ξεκινήσουμε τώρα, τι λέτε;" της είπε παρακλητικά κι εγώ έβγαζα καπνούς.
Φυσικά και δε με νοιάζει που την θέλει, άλλα όχι να μου μιλάει εμένα έτσι για να ρίξει τη ντίβα. Όλοι ξεκινήσαμε με τις μηχανές, και ενώ οδηγούσε δίπλα μας ο ξανθός με τη μηχανή του, μου χαμογέλασε.
"Μαριάνο!" φώναξε το όνομά του για να το ακούσω κι εγώ χαμογέλασα.
"Μαρτίνα!" φώναξα και εγώ, και ο Αντριάνο γκάζωσε περισσότερο για να τον προσπεράσουμε.
"Αντ, σε παρακαλώ, προσπαθώ να κάνω δημόσιες σχέσεις." τον προσφώνησα ειρωνικά κι εκείνος γύρισε το κεφάλι του για να με κοιτάξει όσο μπορούσε.
"Κόψε τις βλακείες, και άσε τις δημόσιες σχέσεις. Ήρθες μαζί μου, και θα μιλάς μόνο σε εμένα. Και μην ξαναπροκαλέσεις τη Λίλι." διέταξε με απειλητικό τόνο.
ESTÁS LEYENDO
Letters from Wheel {TYS2023}
Novela JuvenilΗ Μαρτίνα αγαπά την ταχύτητα και οτιδήποτε συνδέεται με αυτή. Οι διακοπές της στη Ρώμη θα της αλλάξουν για πάντα τη ζωή, αφού θα την φέρουν πιο κοντά σε αυτό που πάντα αγαπούσε, τις μηχανές! Οι παράνομοι αγώνες θα γίνουν μέρος της ζωής της όταν γ...